corneliamagda a scris:
Mi se pare ciudat ca stiti cum a procedat furnizorul, dar Dvs. nu ati intrat in posesia facturii corecte.
Din punct de vedere contabil si fiscal, furnizorul, daca a constatat ca factura era gresita, dupa ce aceasta a ajuns la client, in speta Dvs., avea doua variante, conform Cod Fiscal,
- 1) sa va trimita o adresa prin care trebuia sa va ceara factura gresita spre anulare si sa va emita una corecta
sau
- 2) sa storneze factura gresita, sa emita una corecta si sa vi le trimita pe ambele.
Daca nu ati primit o alta factura, nu puteti face o alta inregistrare.
Dar, avand in vedere ca lunar faceti rambursare TVA, ar trebui sa luati legatura cu furnizorul, sa va trimita o factura de stornare si una corecta, cu data ulterioara facturii gresite.
Facturile le primim pe mail. Acum cand ne-au adus originalele am vazut ca noi in iunie inregistrasem factura gresita. Nu am primit nici o adresa pt anularea facturii, dar ei au facut factura corecta pe care au inregistrat-o la ei in contabilitate. Au zis ca ne trimit o adresa prin care ne comunica ca factura primita de noi este anulata, ne-au trimis-o si pe cea corecta emisa tot in iunie. Ce trebuie sa mai faca?
Multumesc