Buna ziua,
Pentru ca imi expira abonamentul de telefonie mobila, am fost sunata de un operator, care mi-a facut diverse oferte de prelungire a abonamentului. Desi nu eram de acord cu prelungirea abonamentului, dorind sa trec pe prepay (am specificat acest lucru in mod repetat), in cele din urma am fost nevoita sa accept, pentru ca variantele care mi se ofereau erau fie suspendarea numarului, fie plata unei taxe nejustificate. Am incheiat, asadar, un abonament pe 6 luni, cu asa-numita semnatura vocala. Problemele mele sunt:
1. Operatorul respectiv refuza cu obstinatie trimiterea prin posta/e-mail a contractului in forma scrisa (am solicitat acest lucru in mod repetat, atat prin telefon, cat si prin e-mail), motivand ca nu este necesar sau ca nu se poate.
2. As dori sa stiu daca prevederile ordonantei 130/2000, Art. 4, Alin. 1, respectiv
Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:
a) confirmarea informatiilor mentionate la art. 3 alin. (1) lit. a)-f), daca acestea nu au fost transmise, in forma prevazuta la alin. (1), inainte de incheierea contractului;
mai sunt de actualitate.
3. In conditiile in care am doua abonamente distincte la operatorul respectiv, ambele venind pe aceeasi factura, am posibilitatea sa il platesc doar pe cel la care nu am nimic de obiectat?
Va multumesc.