avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1105 soluții astăzi
Forum Activitate EPurpl3

Activitate EPurpl3

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Extrem de util si bine informat raspunsul. Legea este totusi putin ambigua, in cazul meu am o camera foto care dupa un timp de utilizare i se murdareste senzorul cu pete de ulei. Am fost de 5 ori la service, aproape odata pe luna si, ei zic ca, au inlocuit piesa defecta dar totusi problema nu s-a rezolvat. Practic in cazul meu problema aparea dupa un timp de la iesirea din service si nu puteam testa pe loc daca problema s-a rezolvat.

b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;

Dupa parerea ta se poate considera ca nu s-a reparat produsul intr-o perioada rezonabila de timp?

Multumesc.
Buna ziua, am o problema cu un produs cu care am fost in service de mai multe de 4 ori fara nici nu rezultat. Este evident ca nu poate fi reparat iar eu as vrea inlocuirea acestuia. Stiam ca exista o lege in acest sens dar nu sunt sigur.

Exista posibilitatea ca produsul sa fie inlocuit de comerciant daca nu a putut fi reparat in urma mai multor intrari in service? cel putin 4 in cazul de fata.

Multumesc