Buna seara! sunt studenta in anul 3 la o facultate neacrediata si urmeaza sa imi sustin lucrarea de licenta in fata unei comisii de la Pitesti.
Intrebarea mea este: ma pot inscrie la master ? cei de la pitesti imi vor elibera un act , o diploma cu care ma voi putea inscrie la alta facultate pentru master? Multumesc
Buna ziua , am o intrebare , sau mai bine spus nevoie de ajutor.Lucrez la un depozit din Cluj Napoca de 2 ani . Acum vreau sa ma stabilesc in alt oras. Mi-am gasit un loc de munca acolo , si am fost acceptate. Problema este ca supervisorul meu nu imi semneaza cererea de lichidare la zi. Ce pot sa fac , sunt stresata de la 1 aprilie trebuie sa ma prezint la noul meu loc de munca si nu stiu cum sa mai procedez:(:(:(:(:(
Buna-ziua! Am mare nevoie de ajutor din partea dvs. evident, cu niste sfaturi. Am 23 de ani sunt casatorita si am 2 copii. Eu si sotul meu suntem casatoriti de 5 ani . Toate bune si frumoase la inceput. Nu am vrut sa raman insarcinata fiind prea tanara dar s-a intamplat. Dupa primul copil lucrurile intre mine si sotul meu sau schimbat. Mai bine zis el s-a schimbat.Erau si sunt doar certuri ma jigneste in ultimul hal . Dupa al doilea copil lucrurile sau innrautatit si mai tare. am fost lovita din cauza ca nu am fost de acord sa facem botezul fetitei mele deoarece in acel moment nu aveam o situatie financiara foarte buna. Am fost lovita peste fata si cu pumnul in spate. Pana in momentul de fata sunt jignita si injurata intr-un hal fara de hal si m-am saturat sa suport toate mizeriile astea . Ce credeti ca ar trebui sa fac sa pun capat situatiei :(:sorry: ?
Pai de catre politie adica sa nu il trimita direct in instanta, sa-l sperie, poate asa o sa-i dea pace si sa nu o fie nevoie de procese si toate alea !