Problema mea este in felul urmator : am un abonament la orange care include 100 min internationale pe mobil, pe care eu le foloseam ca sa-l sunt pe sotul meu in Anglia. Azi cand mi-am verificat costul suplimentar crescuse de ieri pana azi cu 5 euro, total inexplicabil. Ca urmare am sunat la serviciul clienti ca sa ma lamureasca, operatorul mi-a explicat ca din 21 august s-au schimbat conditiile (am fost anuntata printr-un sms, pe care sincer m-am uitat fugar, si din ce imi amintesc eu scria ca acum se pot folosi minutele internationale pe mobil si ca sa suni si in Bulgaria si Slovenia si sa consult orange.ro pt mai multe detalii) si ca de atunci toate apelurile mele spre Anglia mi-au fost taxate, si ca el nu ma poate ajuta cu nimic si mi-a dat o adresa de mail sa fac o sesizare. Problema mea este ca in luna iulie eu achizitionat un telefon la fidelizare in urma careia mi s-a prelungit contractul pe inca 24 luni, pe numele meu mai am un abonament pe care il foloseste mama mea, la fel cu o prelungire pt achizitionarea unui telefon si inca un abonament de internet portabil facut in urma cu 3 luni pe o perioada de 24 luni.
Acum intrebarea mea este, ce pot eu sa fac, pt ca abonamentul acesta eu l-am facut expres pt minutele acelea pt Anglia. Daca eu acum nu mai platesc nici o factura de aici inainte ce sanse sunt ca sa nu ma caute executorii pe la usa?
Multumesc!