avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 237 soluții astăzi
Forum Activitate ROSS

Activitate ROSS

Buna ziua, am si eu o intrebare tot referitor la asociatii infiintate conform OG26/2000.
In statut este prevazut la un articol referitor la Biroul asociatiei, fraza ”În mod excepţional, durata mandatului biroului poate fi prelungită cu încă un mandat. ” Deci madatul biroului a expirat in 2021 in plina pandemie de COVID. Am luat in calcul aceasta prevedere din statut si mandatul biroului s-a prelungit pentru inca 4 ani. Consideram ca statutul este documentul juridic insusit de toti membrii fondatori care au cunostinta de el, de la semnarea si infiintarea ei. Era necesara o reconvocare a adunarii AGA pentru reconfirmare mandat?
Răspuns la discuția tinerii intre 16 si 18 ani
Eu sunt un tanar de 17 ani , sunt inca elev adica urmez cursurile unui liceu, dar vreau sa merg si la un curs de formare profesionala de bucatar pe perioada verii.
Conform HG 522/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, activitatea de formare profesionala se adreseaza persoanelor apte de munca .
Dar persoana aptă de muncă este persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a. are vârsta cuprinsă între 16 ani şi vârsta standard de pensionare;
b. nu urmează o formă de învăţământ cursuri de zi prevăzută de lege;
c. are starea de sănătate şi capacitatea fizică şi psihică corespunzătoare, care o fac aptă pentru prestarea unei munci. (După art. 7indice 1 din Legea 416 din 2001 privind venitul minim garantat)
Intrebarea este daca am dreptul pe timpul vacantei sa urmez un curs de formare profesionala in meseria de bucatar, cursuri finantate pe fonduri structurale
Stiu ca pot participa la cursuri de formare profesionala. Dar pentru anumite meserii trebuie sa faca medicina muncii ..in speta mea analize medicale din care sa rezulte ca intruneste conditiile de a desfasura practica in meseria de bucatar???
Putem efectua analize medicale fara acceptul parintilor??