avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 527 soluții astăzi
Forum Activitate Alexandru33

Activitate Alexandru33

Buna. Sunt un chirias la A.N.L. de 5 ani si va rog sa ma ajutati sa-mi clarific cateva semne de intrebare. Primul suna asa: administratorul unui bloc A.N.L. are obligatia de a pastra documentele legate de asociatia de locatari pe care o administreaza? (documente de genul: facturi utilitati, chitante utilitati, tabele de plata afisate la avizier, cotoare chitantiere etc.). Aceasta este una dintre probleme tinand cont ca administratorul nostru ridica din umeri si spune nonsalant ca nu le are, Urmatoarea problema este: e legal sa emita locatarilor chitante fara serie si numar? A treia problema: ne-a oferit o parte din tabelele pe ultimele luni insa unii locatari mai inspirati au facut poze avizierului si nu corespund tabelele pe care ni le-a aratat ulterior cu cele in functie de care noi am platit. Neconcordanta asta ce inseamna? Pentru mine este evident, dar ce se poate face in termeni legali? Intrebarea mea este urmatoarea: administratorul daca spune asa: "pai, eu de unde sa iti dau facturi, cotoare? asta e , nu le am" eu ca locatar chiar nu pot sa fac nimic?. Are obligatii sau nu? Specific ca nu are registru de casa, nu are chitante, nu are nimic, urmeaza sa plece din tara in conditiile in care noi ramanem fara incalzire si apa calda daca nu platim restantele altora. Evident, nu as locui la A.N.L. daca mi-as permite sa platesc si facturile altora. Specific ca eu sunt la zi cu toate facturile. Multumesc anticipat pentru raspuns.