avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 828 soluții astăzi
Forum Activitate Ponnypuff

Activitate Ponnypuff

Cand am predat la ei monitorul pentru a fi trimis spre garantie, s-a intocmit un document, unde la sectiunea de tip defect scrie pixeli morti in zona centrala (observatie notata de domnisoara care a facut receptia produsului), fara nici o alta observatie privind gradul de dauna fizica. Mentionez ca la predarea monitorului spre garantie, domnisoara de acolo, l-a scos din cutie si la verificat de eventuale defecte fizice (zgarieturi, indoituri pe rama monitorului).

Va multumesc.
Buna,
Am si eu o problema si as dori sa stiu daca m-ati putea ajuta cu niste informatii. Pe data de 30aprilie a.c, am achizitionat componente pentru un nou pc (pl. de baza, video, rami, monitor etc). Dat fiind ca nu aveau toate produsele disponibile pe stoc, in data de 30 aprilie am ajuns acasa doar cu monitor, placa de baza, carcasa, ram si dvd-wr. In data de 6mai, am fost la sediul respectivei firme pt a ridica si restul componentelor. Montarea unitatii s-a facut in seara de 6mai, iar punerea ei in functiune in data de 7mai.
Pe 7mai, am constatat, ca monitorul - mentionez ca acesta nu avea nici un fel de defect exterior, fiind in stare intacta - afiseaza in partea jos o portiune de pixeli morti lunga cam de 8cm si inalta de aprox. 2, plus niste linii de-a lungul ecranului care-si schimbau culoarea fct de culoarea backgroundului [ link extern ]
A2a zi, am mers cu monitorul la magazinul de la care am luat monitorul - din nefericire am ajuns dupa ora in care am fi putut sa-l depunem pt garantie. Am revenit la ei in data de 9mai, au primit monitorul, urmand sa-l trimita la producator pt service si sa ne dea un raspuns in 14 zile. Au invocat faptul ca produsul nu poate fi inlocuit cu un altul pana monitorul nostru nu se intoarce din garantie, intrucat nu a fost semnalata problema in 48 de ore de la data de achizitie - aici totusi ma intreb, daca am achizitionat pc-ul pe componente, ei ne-avand in stoc toate piesele la momentul achizitiei, cum as fi putut constata ca monitorul este defect in cele 48 de ore?

Astazi 20/05, am primit de la ei urmatorul raspuns:
"Va informam ca produsul Monitor LED BenQ GL2250HM 21.5 inch 2ms GTG black [ GL2250HM ] nu mai beneficiaza de garantie deoarece are ecranul spart si acest defect nu este acoperit de garantie.Dupa SMS,va asteptam la sediul ...... pt. a ridica produsul"

Moment in care m-am blocat, pt ca in primul rand produsul cand a fost dus la ei pt solutionarea problemei nu avea nici un ecran spart. Daca ar fi avut ecranul spart, ma gandesc ca nici duduia de la ghiseu cand l-a verificat pt a-l receptiona pt garantie nu l-ar fi primit, nu?

Prin urmare, puteti sa imi oferiti vreun sfat legat de aceasta problema?
Va multumesc anticipat.