Jocandi Causa a scris:
Buna ziua,
Nu este niciun abuz, este consecinta lipsei dvs de diligenta in respectarea obligatiilor.
Nu cred ca o astfel de intarziere de 31 zile va impiedica sa luati un credit. Nu mai luati in considerare opiniile oricui. La sfarsit se va raporta recuperarea integrala a creditului, ce va reprezenta istoric pozitiv. Linistit-va , nu aveti o problema grava. De fapt, nu aveti nicio problema.
Buna ziua,
Multumesc de raspuns.
Totusi, chiar aici pe avocatnet.ro citeam ca exista o prevedere legislativa care obliga banca sa instiinteze clientul (prin email, sms, adresa trimisa prin posta cu confirmare de primire)?
In fond si la urma urmei, eu totusi nu am cautat sa fraudez sau sa insel banca in nici un fel. Chiar mi-am asumat acea intarziere prin plata dobanzilor aferente zilelor de intarziere.
Mentionez (lucru pe care am omis sa il precizez in postul anterior) ca in urma aflarii faptului ca am fost raportat, am discutat cu un reprezentant al bancii si mi-a confirmat ca aceasta notificare ar fi totusi obligatorie si s-a aratat surprins de faptul ca banca nu m-a instiintat.
"Opiniile oricui" sunt de fapt opinia unui prieten care lucreaza la dept. de Collection al Raiffeisen Bank si opinia s-a a fost una "interna" practicilor bancare. Mi-a spus ca desi e o informatie consultativa, se pune mare accent in cadrul departamentelor de Risc din cadrul bancilor.
Va multumesc inca o data pentru promptitudinea raspunsului.