mihaela corina a scris:
Stimate domn,
Ramanand fidela principiilor profesiei mele (chiar daca nu ne aflam intr-o sedinta de mediere :) ), nu ma voi erija sa va judec daca ati facut bine sau rau ca ati probat sireturile; pana la urma depinde si de politica fiecarui magazin. Dv. va considerati nedreptatit si tratat inadecvat, iar datoria noastra este sa va raspundem la obiect.
In astfel de situatii de nemultumire a unui client fata de profesionist, institutia careia trebuie sa va adresati, asa cum ati fost indrumat deja de doua persoane, este ANPC de pe raza dv. de domiciliu. Poate ca nu ati avut tangente pana acum cu aceasta autoritate si poate aveti retineri. De aceea, as dori sa va incurajez sa apelati cu incredere, pentru ca ANPC este o institutie care chiar isi face datoria, chiar vine in sprijinul clientului si spun asta din proprie experienta: de cate ori am epuizat caile directe de intelegere amiabila cu comerciantii, m-am adresat ANPC cu o sesizare cat mai detaliata si mai argumentata, insotita de actele doveditoare (documentele sunt foarte importante in astfel de cazuri, dar nu este necesar sa invocati articole de lege); in cateva zile eram sunata de comerciantul respectiv si/sau un comisar ANPC si fara niciun fel de comentarii eram invitata sa imi primesc banii inapoi... Nu stiu daca era si amendat, insa in multe cazuri ANPC aplica amenzi.
In cazul in care doriti si despagubiri suplimentare pentru atitudinea fata de dv. si prietena dv., apelati la mediere.
Tineti-ne la curent cu demersurile dv. Poate experienta dv. va fi de ajutor si altor persoane in situatii similare.
Multumesc pentru raspuns !
In ceea ce priveste ANPC Dr.Tr. Severin.., este "taina mare" cu aceasta institutie, atat la propriu cat si la figurat :)
In urma cu cativa ani (dupa o "lupta" de aproape 2 ani), am spart monopolul RDS-ului in Dr. Tr. Severin (nu se mai vand serviciile doar la pachet , se poate si separat), dar numai dupa ce am ajuns cu un inspector de la ANPC Dr.Tr. Severin in comisia de disciplina la Craiova (mare circ a fost acolo :)); se pare ca RDS-ul era "protejat" ; acum am reluat cazul si le-am cerut banii incasati abuziv si refuza sa imi raspunda in scris, am anuntat si la Consiliul Concurentei si am primit un raspuns negativ cu textul neterminat (doar o pagina din cate or fi fost...) pentru a ma descuraja, mare deranj, mare diversiune !
Poate va zice cineva ca imi place "scandalul", dar sincer, chiar nu imi place, insa nici nu suport sa fiu tratat in bataie de joc .
Problema nu este legata neaparat de valoarea acelor sireturi :), ci de modul in care am fost tratati / hartuiti, umiliti, prietena mea care era foarte bolnava au separat-o de mine tinand-o afara in frig aproape o ora ; acesta este motivul care ma face sa ripostez, abuzul ... !
Pentru acest motiv sunt interesat in special sa actionez si ma intereseaza cum sa facem sa le dam o replica pentru ce au facut, atat societatii de paza cat si Carrefour-ului pentru aceasta politica agresiva fata de clienti;
in acest market oamenii sunt tratati aproape ca niste hoti, urmariti, se uita sa iti sigileze tot ce ai, chiar si intr-o gentuta daca ai o sticluta cu apa;
este greu de imaginat cum este sa fii tratat intr-un mod civilizat la acest market;
sa va mai zic ca am mai avut probleme cu ei pentru ca vindeau mancare stricata la gastro... si multe altele !
Ne-am gandit sa ii reclamam la politie pentru cele expuse mai sus, eventual procuratura, ce parere aveti ?
Multumim !