avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1006 soluții astăzi
Forum Activitate mmmmm56

Activitate mmmmm56

Buna ziua,
Recent am luat hotararea sa renuntam la contabila, din diferite neintelegeri. Fosta administratoare a firmei nu avea experienta, deci contabila practic lua deciziile. Mentionez ca aceasta contabila nu a predat nici un act al firmei catre firma de 1 an, de la inceputul activitatii. Noul administrator a anuntat contabila verbal (pe motiv ca nu se specifica in contractul cu aceasta nici o clauza de terminare a contractului) de incheierea contractului cu dansa. Acum, contabila refuza sa predea cam toate actele firmei. Daca poate cineva sa ma lumineze-e legal ce face? Are dreptul sa tina la dansa absolut toate actele? Sa intarzie si sa gaseasca scuze? Mai mentionez, pt cei carcotasi, ca aceasta doamna a fost platita cu varf si indesat si extra pentru o munca pe care firma nu a vazut-o niciodata. Exista o metoda prin care se pot primi actele, care de drept si legal apartin firmei?