Sunt responsabilul unui bloc cu 10 etaje. Pentru antenele unei societati de telefonie de pe terasa blocului primim (asociatia incaseaza suma respectiva) lunar o suma de bani reprezentand chiria. Pana in prezent s-a cumulat o suma oarecare de bani. Locatarii blocului au hotarat cu aceste sume sa amenajam subsolul blocului care este intr-o stare jalnica. Lucrarea consta in curatarea subsolului, schimbarea conductelor, coturilor etc + manopera. Un contract cu o societate de profil inseamna sume mari tinand cont ca sumele reprezentand lucrarea propriu-zisa sunt suplimentate si de TVA-ul aferent.
Intrebarea este: Putem cumpara chiar noi materialele necesare pe baza unor facturi, chitante ( pe baza unui necesar stabilit de un meserias) etc. cu decontarea lor ulterioara iar lucrarea propriu zisa sa se faca de un meserias in domeniu in ideea de a plati sume mai rezonabile? Daca da, cum putem justifica plata manoperei catre acesta?
Va rog, poate sa ma ajute cineva cu informatii legate de ceea ce trebuie sa fac pentru a infiinta o astfel de societate? Pfa sau Srl? Ce acte sunt necesare pentru infiintare? Dar autorizatii? Poate cer prea mult dar este o idee mai veche de-a mea si vreau s-o pu in practica.....
Multumesc.