avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 463 soluții astăzi
Forum Activitate violeta44

Activitate violeta44

Sunt responsabilul unui bloc cu 10 etaje. Pentru antenele unei societati de telefonie de pe terasa blocului primim (asociatia incaseaza suma respectiva) lunar o suma de bani reprezentand chiria. Pana in prezent s-a cumulat o suma oarecare de bani. Locatarii blocului au hotarat cu aceste sume sa amenajam subsolul blocului care este intr-o stare jalnica. Lucrarea consta in curatarea subsolului, schimbarea conductelor, coturilor etc + manopera. Un contract cu o societate de profil inseamna sume mari tinand cont ca sumele reprezentand lucrarea propriu-zisa sunt suplimentate si de TVA-ul aferent.
Intrebarea este: Putem cumpara chiar noi materialele necesare pe baza unor facturi, chitante ( pe baza unui necesar stabilit de un meserias) etc. cu decontarea lor ulterioara iar lucrarea propriu zisa sa se faca de un meserias in domeniu in ideea de a plati sume mai rezonabile? Daca da, cum putem justifica plata manoperei catre acesta?
Va rog, poate sa ma ajute cineva cu informatii legate de ceea ce trebuie sa fac pentru a infiinta o astfel de societate? Pfa sau Srl? Ce acte sunt necesare pentru infiintare? Dar autorizatii? Poate cer prea mult dar este o idee mai veche de-a mea si vreau s-o pu in practica.....
Multumesc.