avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 291 soluții astăzi
Forum Activitate Laura2285

Activitate Laura2285

Prima oara am cautat-o dupa numarul de inmatriculare al masinii si ulterior am cautat si dupa seria de sasiu si atunci ne-a aparut.

Buna seara,

In anul 2011, am provocat un accident minor de circulatie, ne-am dus la politie, am recunoscut vina, avand RCA valabil si am primit o contraventie.

Dupa 2 ani, am prmit de la asiguratorul casco al automobilului pe care l-am accidentat, o instiintare de prezentare la sediul lor, pentru plata contravalorii reparatiilor intrucat autovehiculul meu nu a fost asigurat la momentul accidentului sau ma vor actiona in instanta.
La acea data nu mai avem polita RCA (trecuse destul de mult timp de la accident)
Am verificat si eu in baza de date CEDAM numarul de inmatriculare al autovehiculul meu apare fara RCA valabil.

Polita nu o mai aveam, in baza de date auto aparea neasigurat, brokerul nu l-am mai gasit, nu mai stiam asiguratorul, deci am presupus ca am fost pacalit si ca polita era falsa.

Intre timp am fost actionat in instanta, nu m-am prezentat, iar asiguratorul casco a castigat procesul, nu am mai facut apel. asta s-a intamplat acum 2 luni (decizia instantei).

Cu cateva zile in urma mi-a venit ideea sa caut in baza de date cedam dupa seria sasiului si surpriza, auto era asigurat in acea data, si am obtinut si o copie a politei de atunci.

Dar exista o decizie a instantei la care nu am facut apel in termenul legal, iar asiguratorul casco isi vrea banii conform hotararii la care sa adauga penalitati si cheltuieli de judecata.

Ce ar trebui sa fac in aceasta situatie?
Răspuns la discuția Indrumare pentru o sesizare
Le-am spus, ca le fac plangere la politie si ca exista deja sesizare facuta la ANPC si cam asta a fost raspunsul lor: [Buna ziua,
Stimata doamna nu inteleg in baza a ce faceti plangere deoarece nu cred ca ati ajuns la aeroport si ati intampinat probleme acolo sau la cazare!
Orice greseala ar fi s-ar fi remediat cu siguranta fara ca vacanta dvs sa fie afectata! O sa va rog sa transmiteti o solicitare de anulare si un cont bancar pentru a vi se inapoia suma achitata deoarece aceasta situatie nu este placuta nici pentru noi si cred ca nici pentru dvs!].

Am confirmarea de la hotel pe mail, ca nu exista rezervare pana in momentul de fata.

Exact la genul asta de firme tepare m-am gandit si eu, de asta am inceput sa verific dc exista rerzervari la compania aeriana si la hotel.

Dar se pare ca tot ei sunt suparati.
Răspuns la discuția Indrumare pentru o sesizare
Buna ziua,

Am trimis mail asa cum m-ati indrumat agentiei si iarasi suntem in situatia in care vorbesc singura, pentru ca nu mi s-a mai raspuns la mail.

Am vorbit si cu receptia hotelului unde ar fi trebuit sa avem cazare si nu exista rezervare pe numele nostru nici acolo.

O sa ii las pe cei de la ANPC sa rezolve situatia.
Răspuns la discuția Indrumare pentru o sesizare
ok, multumesc frumos pentru sfaturi, sper sa se rezolve cat mai repede aceasta situatie neplacuta.
Răspuns la discuția Indrumare pentru o sesizare
Eu le-am trimis decat numarul de cont, insa ei mi-au raspuns [O sa va rog sa transmiteti o solicitare de anulare si un cont bancar pentru a vi se inapoia suma achitata deoarece aceasta situatie nu este placuta nici pentru noi si cred ca nici pentru dvs] [Va rog sa imi scrieti si ca doriti anularea excursiei si ca solicitati rambursarea sumelor achitate in contul indicat]
Răspuns la discuția Indrumare pentru o sesizare
Buna seara,

In urma unor cautari mai insistente, am descoperit ca nu am rezervari nici la compania romaneasca de linie, dar nici la cea ceha.

Personalul agentiei, a fost foarte iritat de sesizarea mea facuta la ANPC, dar si de intentia de a depune o plangere la politie si mi-au spus ca cel mai bine in situatia asta, ar fi ca eu sa le trimit lor o cerere de reziliere si un cont unde sa imi vireze banii.

Totusi In contract scrie:[turistul poate, in orice moment, sa rezilieze partial sau integral, contractul incheiat cu ....., cu conditia notificarii in scris a rezilierii, dc motivul rezilierii nu este imputabil agentiei, turisul va despagubi agentia] si [pe parcursul desfasurarii programului, turistul poate renunta in tot sau in parte la serviciile oferite, in acest caz turistul nu are drept la despagubire], [In cazul in care turistul reziliaza conractul ca urmare a modificarilor impuse de ...turistul poate opta fie pt acceptarea la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, fie acceptarea unui pachet de calitate inferioara si rambursarea diferentei, ori rambursarea sumelor integrale]

Pachetul turistic pe care l-am platit sa incadreaza la oferta speciala, iar in contract scrie:[in cazul ofertelor speciale nu se accepta anulari sau modificari]

Sa fac aceasta cerere de reziliere sau sa merg in continuare cu autoritatile competente in rezolvarea acestui caz?

Laura
Răspuns la discuția Indrumare pentru o sesizare
multumesc frumos pentru raspuns.

O singura intrebare mai am, eu sunt din Pitesti,operatorul economic este din Bucuresti.

Sesizarea o depun la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Argeş sau laComisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti?
Buna ziua,

In luna octombrie am platit integral o excursie 2 persoane la Praga in valoare de 1355 lei, unei agentii din bucuresti.

Am primit documentele de calatorie si ne-au gresit biletele de avion, noi trebuia sa zburam cu o companie romaneasca de linie si ne-au trimis bilete cu compania pragheza si alte ore fata de cele pe care le discutasem noi si care nu ne avantajau.

Am incercat pe toate caile posibile sa obtin biletele pentru care am platit, dar fara succes.

As vrea sa fac sesizare, dar problema este ca nu stiu unde si nici ce pasi sa urmez.

Ma puteti ajuta, va rog?

Astept un raspuns la adresa de mail voicu.laurageorgiana@gmail.com

Multumesc,
Laura