avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 399 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Indrumare pentru o sesizare
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Indrumare pentru o sesizare

Buna ziua,

In luna octombrie am platit integral o excursie 2 persoane la Praga in valoare de 1355 lei, unei agentii din bucuresti.

Am primit documentele de calatorie si ne-au gresit biletele de avion, noi trebuia sa zburam cu o companie romaneasca de linie si ne-au trimis bilete cu compania pragheza si alte ore fata de cele pe care le discutasem noi si care nu ne avantajau.

Am incercat pe toate caile posibile sa obtin biletele pentru care am platit, dar fara succes.

As vrea sa fac sesizare, dar problema este ca nu stiu unde si nici ce pasi sa urmez.

Ma puteti ajuta, va rog?

Astept un raspuns la adresa de mail voicu.laurageorgiana@gmail.com

Multumesc,
Laura
Cel mai recent răspuns: Laura2285 , utilizator 14:48, 26 Noiembrie 2013
Puteti trimite o sesizare la ANPC pe email insotita de documente doveditoare.

[ link extern ]
multumesc frumos pentru raspuns.

O singura intrebare mai am, eu sunt din Pitesti,operatorul economic este din Bucuresti.

Sesizarea o depun la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Argeş sau laComisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti?
O depuneti la OPC unde isi are sediul societatea respectiva.
Buna seara,

In urma unor cautari mai insistente, am descoperit ca nu am rezervari nici la compania romaneasca de linie, dar nici la cea ceha.

Personalul agentiei, a fost foarte iritat de sesizarea mea facuta la ANPC, dar si de intentia de a depune o plangere la politie si mi-au spus ca cel mai bine in situatia asta, ar fi ca eu sa le trimit lor o cerere de reziliere si un cont unde sa imi vireze banii.

Totusi In contract scrie:[turistul poate, in orice moment, sa rezilieze partial sau integral, contractul incheiat cu ....., cu conditia notificarii in scris a rezilierii, dc motivul rezilierii nu este imputabil agentiei, turisul va despagubi agentia] si [pe parcursul desfasurarii programului, turistul poate renunta in tot sau in parte la serviciile oferite, in acest caz turistul nu are drept la despagubire], [In cazul in care turistul reziliaza conractul ca urmare a modificarilor impuse de ...turistul poate opta fie pt acceptarea la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, fie acceptarea unui pachet de calitate inferioara si rambursarea diferentei, ori rambursarea sumelor integrale]

Pachetul turistic pe care l-am platit sa incadreaza la oferta speciala, iar in contract scrie:[in cazul ofertelor speciale nu se accepta anulari sau modificari]

Sa fac aceasta cerere de reziliere sau sa merg in continuare cu autoritatile competente in rezolvarea acestui caz?

Laura
Ultima modificare: Luni, 25 Noiembrie 2013
Laura2285, utilizator
Daca faceti dvs. cerere de reziliere vor interpreta cum vor ei clauzele de reziliere. Mai degraba le solicitati un raspuns in scris pentru rezolvarea pe calea amiabila a problemei, solicitand returnarea integrala a sumei achitate.

Alte discuții în legătură

Recuperare avans vacanta adela88 adela88 Buna ziua, Am o problema: in luna februarie am rezervat o vacanta printr-o mare agentie de turism romaneasca. Am platit 2000 de lei avans prin plata ... (vezi toată discuția)
Reclamatie operator aerian pizzaman18 pizzaman18 Buna ziua, Sunt nefericitul client al aceste neserioase companii aeriene. Pe data de 7 Iunie am achizitionat 2 bilete dus-intors pentru 2 persoane la zborul ... (vezi toată discuția)
Modificare zbor wizz air Helena21 Helena21 Buna ziua. În data de 11.03.2018 am cumpărat un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Lisabona, pentru perioada 24.05.2018-29.05.2018. În data de ... (vezi toată discuția)