Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In luna octombrie am platit integral o excursie 2 persoane la Praga in valoare de 1355 lei, unei agentii din bucuresti.
Am primit documentele de calatorie si ne-au gresit biletele de avion, noi trebuia sa zburam cu o companie romaneasca de linie si ne-au trimis bilete cu compania pragheza si alte ore fata de cele pe care le discutasem noi si care nu ne avantajau.
Am incercat pe toate caile posibile sa obtin biletele pentru care am platit, dar fara succes.
As vrea sa fac sesizare, dar problema este ca nu stiu unde si nici ce pasi sa urmez.
Ma puteti ajuta, va rog?
Astept un raspuns la adresa de mail voicu.laurageorgiana@gmail.com
Le-am spus, ca le fac plangere la politie si ca exista deja sesizare facuta la ANPC si cam asta a fost raspunsul lor: [Buna ziua,
Stimata doamna nu inteleg in baza a ce faceti plangere deoarece nu cred ca ati ajuns la aeroport si ati intampinat probleme acolo sau la cazare!
Orice greseala ar fi s-ar fi remediat cu siguranta fara ca vacanta dvs sa fie afectata! O sa va rog sa transmiteti o solicitare de anulare si un cont bancar pentru a vi se inapoia suma achitata deoarece aceasta situatie nu este placuta nici pentru noi si cred ca nici pentru dvs!].
Am confirmarea de la hotel pe mail, ca nu exista rezervare pana in momentul de fata.
Exact la genul asta de firme tepare m-am gandit si eu, de asta am inceput sa verific dc exista rerzervari la compania aeriana si la hotel.