avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 382 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Indrumare pentru o sesizare
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Indrumare pentru o sesizare

Buna ziua,

In luna octombrie am platit integral o excursie 2 persoane la Praga in valoare de 1355 lei, unei agentii din bucuresti.

Am primit documentele de calatorie si ne-au gresit biletele de avion, noi trebuia sa zburam cu o companie romaneasca de linie si ne-au trimis bilete cu compania pragheza si alte ore fata de cele pe care le discutasem noi si care nu ne avantajau.

Am incercat pe toate caile posibile sa obtin biletele pentru care am platit, dar fara succes.

As vrea sa fac sesizare, dar problema este ca nu stiu unde si nici ce pasi sa urmez.

Ma puteti ajuta, va rog?

Astept un raspuns la adresa de mail voicu.laurageorgiana@gmail.com

Multumesc,
Laura
Cel mai recent răspuns: Laura2285 , utilizator 14:48, 26 Noiembrie 2013
Le-am spus, ca le fac plangere la politie si ca exista deja sesizare facuta la ANPC si cam asta a fost raspunsul lor: [Buna ziua,
Stimata doamna nu inteleg in baza a ce faceti plangere deoarece nu cred ca ati ajuns la aeroport si ati intampinat probleme acolo sau la cazare!
Orice greseala ar fi s-ar fi remediat cu siguranta fara ca vacanta dvs sa fie afectata! O sa va rog sa transmiteti o solicitare de anulare si un cont bancar pentru a vi se inapoia suma achitata deoarece aceasta situatie nu este placuta nici pentru noi si cred ca nici pentru dvs!].

Am confirmarea de la hotel pe mail, ca nu exista rezervare pana in momentul de fata.

Exact la genul asta de firme tepare m-am gandit si eu, de asta am inceput sa verific dc exista rerzervari la compania aeriana si la hotel.

Dar se pare ca tot ei sunt suparati.
Ultima modificare: Marți, 26 Noiembrie 2013
Laura2285, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare avans vacanta adela88 adela88 Buna ziua, Am o problema: in luna februarie am rezervat o vacanta printr-o mare agentie de turism romaneasca. Am platit 2000 de lei avans prin plata ... (vezi toată discuția)
Reclamatie operator aerian pizzaman18 pizzaman18 Buna ziua, Sunt nefericitul client al aceste neserioase companii aeriene. Pe data de 7 Iunie am achizitionat 2 bilete dus-intors pentru 2 persoane la zborul ... (vezi toată discuția)
Modificare zbor wizz air Helena21 Helena21 Buna ziua. În data de 11.03.2018 am cumpărat un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Lisabona, pentru perioada 24.05.2018-29.05.2018. În data de ... (vezi toată discuția)