Buna ziua,
Sunt nefericitul client al aceste neserioase companii aeriene. Pe data de 7 Iunie am achizitionat 2 bilete dus-intors pentru 2 persoane la zborul BlueAir Bucuresti-Viena din data de 18 respectiv 20 septebrie 2010.
Dupa aceea am facut rezervare la un hotel in Viena (Austria trend Messe) pentru noptile de 18 si 19 Septembrie. Am achitat hotelul in avans ,avand polita de nonrambursare (era mai ieftin la promotie).
Acum 2 zile am primit mesaj pe telefon cat si email de la BlueAir continand urmatoarele:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buna ziua!
Compania aeriana Blue Air doreste sa va informeze ca zborul 0B 153 Bucuresti-Viena din data de 18-Sep-2010 07:05 a fost anulat din motive operationale.
Va rugam sa anuntati pasagerul Alexandru-Mihai Anghel (cod de confirmare B8LS3A).
In cazul curselor anulate din motive operationale, putem oferi pasagerilor posibilitatea sa modifice gratuit biletele pentru orice cursa a Companiei aeriene Blue Air, in functie si de disponibilitatea zborurilor noastre.
O a doua varianta, ar putea fi crearea unui cont in cadrul serviciilor noastre, echivalentul sumei platite de catre dansii, suma pe care o vor putea folosi ca o reducere din contravaloarea viitoarelor bilete achizitionate la noi.
De asemenea, este foarte important faptul ca daca viitoarele bilete vor costa mai multe decat contravaloarea sumei din contul respectiv creat, diferenta va putea fi platita cu carte de credit/ debit, prin intermediul serviciului nostru de asistenta asigurat de Departamentul Reservations and Customer Service.
A treia varianta de solutionare a acestei situatii este rambursarea sumei integrale platite pe aceste tichete.
Fie ca se va opta pentru prima, cea de-a doua varinta sau a treia, trebuie inaintata o solicitare venita strict din partea pasagerilor, care sa contina numerele de confirmare ale rezervarii si optiunea aleasa de catre fiecare pasager, la adresa claudia.dinica@blue-air.ro.
Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon mai sus mentionat.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si va uram o zi buna!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Am facut reclamatie pe adresele lor de email in acea zi,dar nu am primit raspuns. Tot ce doresc este sa ajung pe data de 18 Septembrie la Viena si nu sunt interesat cu ce companie aeriana ci doar sa ajung acolo fara un cost suplimentar. Bine-nteles ca nu mi-au raspuns la mail-uri, iar la telefon astept cu zecile de minute si nu dau de ei.
Am sunat la ANPC si acolo am fost sfatuit sa astept un raspuns de la ei si apoi sa fac plangere (care va fi solutionata in 30 zile)
Eu le-am explicat celor de la BlueAir ca am prejudicii materiale si morale datorila anularii zborului. Am camara de hotel platita in avans (pana la data anularii) care o pot demonstra cu ordinul de plata. am Chitanta electronica de la Gecad ca am platit biletele la BlueAir . Sa nu vorbim de prejudiciile de natura morala pentru care am de gand sa cer despagubiri.
La aceste documente se mai adauga conversatiile pe email intre mine si hotel cat si site-ul de rezervari, un extras de cont bancar.
Cum sa procedez? As vrea sa-i actionez in instanta si ca cer daune (financiare+morale) de 2000-3000 RON. Cum sa fac asta, cam ce as avea nevoie? Ce trebuie sa mai aduc la dosar?
Multumesc pentru raspunsuri.