care sunt pasi de urmat in situatia in care a fost anulat zborul ,cine trebuie sa acorde despagubiri pentru intarzierea,si reprogramarea zborului ,cu 3 zile,compania este BLU AIR
#-o
daca aveti polita de asigurare care cuprinde si astfel de situatii, va duceti la asigurator si cereti plata prejudiciului cauzat, in limita politei... Daca nu aveti o astfel de polita, nu prea aveti ce face decat sa dati in judecata Blue air-ul si sa recuperati de la aceasta companie prejudiciul pentru reprogramare, intarziere... insa orice actiune, orice pretentie sa stiti ca trebuie probata... daca aveti cu ce, este OK!
odata ce am cumparat biletul de la aceasta companie ,pe internet ,odata cu biletul am cumparat de pe saitul BLUE AIR ,si o asigurare toatala de 14 euro,dupa ce am sunat am depus petitie si reclamatie pe net ,nu am primit nici un raspuns
In cazurile acestea va trebuie o asigurare Storno Travel... insa aceasta nu asigura decat anularea calatoriei din motive care nu tin de dumneavoastra dar din cauza carora nu mai puteti efectua calatoria (accident, deces in familie....). In cazul dumneavoastra compania aeriana trebuie sa va acorde despagubiri in acest sens.
Totul depinde de tipul de polita pe care il aveti. Cititi cu atentie conditiile de asigurare si modalitatea de despagubire si conformati-va. In mod normal ar trebui ca firma de transport aerian sa-si despagubeasca clientii iar asiguratorul numai daca in polita are acoperire pt acest tip de eveniment. Cititi cu atentie conditiile.