avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... care sunt pasi de urmat
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

care sunt pasi de urmat

care sunt pasi de urmat in situatia in care a fost anulat zborul ,cine trebuie sa acorde despagubiri pentru intarzierea,si reprogramarea zborului ,cu 3 zile,compania este BLU AIR
#-o
Cel mai recent răspuns: luciano39ok2007 , utilizator 01:42, 25 Decembrie 2011
daca aveti polita de asigurare care cuprinde si astfel de situatii, va duceti la asigurator si cereti plata prejudiciului cauzat, in limita politei... Daca nu aveti o astfel de polita, nu prea aveti ce face decat sa dati in judecata Blue air-ul si sa recuperati de la aceasta companie prejudiciul pentru reprogramare, intarziere... insa orice actiune, orice pretentie sa stiti ca trebuie probata... daca aveti cu ce, este OK!
odata ce am cumparat biletul de la aceasta companie ,pe internet ,odata cu biletul am cumparat de pe saitul BLUE AIR ,si o asigurare toatala de 14 euro,dupa ce am sunat am depus petitie si reclamatie pe net ,nu am primit nici un raspuns
In cazurile acestea va trebuie o asigurare Storno Travel... insa aceasta nu asigura decat anularea calatoriei din motive care nu tin de dumneavoastra dar din cauza carora nu mai puteti efectua calatoria (accident, deces in familie....). In cazul dumneavoastra compania aeriana trebuie sa va acorde despagubiri in acest sens.
Totul depinde de tipul de polita pe care il aveti. Cititi cu atentie conditiile de asigurare si modalitatea de despagubire si conformati-va. In mod normal ar trebui ca firma de transport aerian sa-si despagubeasca clientii iar asiguratorul numai daca in polita are acoperire pt acest tip de eveniment. Cititi cu atentie conditiile.
exista o autoritate nationala ,care reglementeaza aceste companii aeriene ,si care sunt pasi de urmat,pentru acere despagubiri

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despagubiri morale blue air maggia87 maggia87 Buna seara! Ieri, 28 decembrie 2012, am avut rezervat un bilet de avion la Compania Aeriana Blue Air, Bucuresti - Larnaca. Avionul trebuia sa decoleze la ora ... (vezi toată discuția)
Reclamatie operator aerian pizzaman18 pizzaman18 Buna ziua, Sunt nefericitul client al aceste neserioase companii aeriene. Pe data de 7 Iunie am achizitionat 2 bilete dus-intors pentru 2 persoane la zborul ... (vezi toată discuția)
Amanare decolare avion cu 3 ore serart serart Buna ziua. In data de 13.06.2016. un zbor catre Londra din Bacau, a fost amanat cu 3 ore si 4 minute din cauza unor defectiuni tehnice, zbor apartinand ... (vezi toată discuția)