adela88 a scris:
Va reamintesc conditiile de anulare si modificare.
Daca v-au fost reamintite, acestea au fost atasate la mail?
Sau este doar o "atentionare"?
Care sunt conditiile de anulare si modificare? Le-ati primit in forma scrisa sau doar verbala?
In mail nu este precizat termenul returnarii contractului semnat. Puteati sa il trimiteti si in momentul imbarcarii in avion sau autocar.
Contractul trimis era semnat de catre reprezentantul legal al agentiei?
Plata ati facut-o prin intermediul site-ului sau al unui link de plata?
In timpul efectuarii platii ati fost avertizata in vreun fel cu privire la "intelegerea conditiilor privind anularea rezervarii", casuta de dialog sau bifarea vreunei casute de confirmare pentru a trece mai departe?
In baza corespondentei cu agentia puteti adresa o sesizare ANPC.
Anterior contactarii ANPC trimiteti un mail agentiei si ii informati ca daca intr-un termen d e3 zile nu va restituie intregul avans veti sesiza ANPC intrucat nu au temei legal pentru retinerea acestuia, urmand ca ulterior sa ii actionati si in instanta.
[ link extern ] /
ANPC trebuie sa va transmita un raspuns in termen de 30 de zile, specificati in petitie ca ati incercat rezolvarea pe cale amiabila. Raspunsul il veti primi de la Comisariatul regional, acum depinde din ce zona sunteti. Daca nu sunteti multumita de raspunsul comisariatului trimiteti o alta petitie pe adresa office@anpc.ro si solicitati nr de inregistrare.
[ link extern ]