avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 568 soluții astăzi
Forum Activitate sibip81

Activitate sibip81

Buna ziua,

In 10 septembrie 2013 am comandat online o combina frigorifica. Desi termenul de livrare era de maxim 10 zile eu am primit combina in data de 2 octombrie 2013.
In 11 noiembrie 2013 am facut sesizare la service-ul local ca nu mai raceste frigiderul. Dupa 2 zile au venit sa constate defectiunea si au spus ca trebuie sa comande placa electronica si vor veni sa o schimbe in maxim 2 saptamani.
In 7 decembrie 2013 au venit sa ne spuna ca nu vor mai schimba piesa si vom primi in zilele urmatoare o negatie cu care sa ne prezentam la magazinul de unde am achizitionat produl pentru a primi unul nou.
Azi este 13 decembrie 2013 si pana in prezent nu am intrat in posesia acelei negatii nici fizic si nici prin e-mail.
Intrebarea mea este care este termenul legal pentru a se rezolva o astfel de problema?
Mentionez ca am luat legatura cu magazinul unde am comandat initial produsul, dar ei fara sa le prezit acea negatie nu pot comanda produsul pentru a fi in stoc la primirea negatiei. Deci voi mai astepta si dupa noul produs alte saptamani.
Legat de magazin mai am o nelamurire. Pentru a primi produsul acasa eu am platit o taxa de transport. Acum cand voi primi produsul schimbat in baza garantiei trebuie din nou sa suport eu taxa de transport?
Va rog sa imi spuneti care e procedura legala in astfel de cazuri ( pe certificatul de garantie scrie ca trebuie sa fie reparat produsul in termen de 15 zile, dar nu scrie nimic de termenul de inlocuire a produsului ) si sa ma sfatuiti cum sa procedez ca sa fie rezolvata cat mai urgent aceasta problema.
Va multumesc.