Buna ziua,
In anul 2007 am aderat la fondul de pensii private Pilon II, la Interamerican. Intre timp, acesta a fost absorbit de catre Eureko, care, anul trecut, a fuzionat cu Aegon. Mentionez ca, de la niciuna dintre aceste societati, nu am primit in toti acesti ani, vreo instiintare referitoare la situatia depunerilor, fuziuni, conditii transfer, samd. Doar in urma solicitarilor mele scrise, au binevoit a-mi trimite informatii. Luna aceasta, am intreprins demersurile necesare aderarii la fondul de pensii administrat privat ING. Dupa transmiterea noului act de aderare catre Aegon, am fost contactat de acestia din urma, spre a fi instiintat ca voi fi penalizat cu 5% din valoarea depunerilor, pentru ca sunt considerat ‘client nou’, fuziunea Eureko-Aegon avand loc in octombrie 2014. La sesizarea mea, si anume ca, nu am primit niciun fel de corespondenta, acestia s-au exonerat de orice raspundere, sustinand ca nu sunt raspunzatori pentru livrarile Postei Romane. Este legala, sau reprezinta un abuz, aceasta penalizare ? Si ce anume trebuie sa intreprind in continuare ?
Va multumesc!
Buna ziua! Cartea de Munca a fost trimisa la scanat in anul 2010 (pv 16.11.2010). Din cate am inteles de la fostul inspector de resurse umane, Cartea nu se mai gaseste in cutia respectiva. Intre timp, persoana care s-a ocupat la vremea respectiva de aceasta problema, a incetat claborarea cu fostul meu loc de munca, si mi-a zis ca nu mai poate face nimic. La solicitarea acesteia din 16.01.2013, pentru lamuriri, s-a primit un raspuns, in care se confirma primire Cartii de catre ITM in data de 16.11.2010, se mentioneaza numele inspectoarei, un numar de cutie, cu remarca ca aceste Carti, nu se gasesc la Casa de Pensii! Ce pot face in continuare? Trebuie deschis proces impotriva ITM-ului, a Casei de Pensii ? Multumesc!