Buna seara !! ....avem urmatoarea situatie : societate cu numeroase puncte de lucru in toata tara care genereaza deseuri, mai precis ambalaje - cutii carton. Intrebarea este cine ar trebui sa tina o evidenta a acestor deseuri ? Pot fi ele trimise catre sediul social insotite de un pv ? Exista vreun " tipizat" sau posibilitatea prin care cantitatea de deseuri generata sa fie transferata unei alte societati care are sediul social la aceeasi adresa si contract incheiat cu o firma care colecteaza deseuri? Va mulțumesc anticipat pentru răspunsuri
Va multumesc pentru raspuns...acum vin cu intrebare ..tinand cont ca a fost intocmit un referat la adresa mea , ce poate urma din partea angajatorului si cum ar trebui sa procedez eu ?? In baza lui se poate intruni o comisie pt cercetare ?? Eu ar trebui sa intocmesc acea nota explicativa ?? Cum ma sfatuiti sa procedez ??
va vorbesc din postura angajatului si as avea nevoie indrumare in urmatoarea stiuatie : am avut o discutie pe un ton mai ridicat cu unul din colegii de birou, care coincidenta este ruda cu administratorul societatii, pe parcursul discutii acesta m.a insultat si amenitat cu violenta. nu a ratat nici o ocazie de a.mi aduce reprosuri cu privire la activitatea desfasurata..neavand studii in acest domeniu..precizez ca activez in domeniu de un an si jumatate si nu am avut nici un repros pana in prezent. mi.au fost intocmite trei referate ( unul cu privire la tonul ridicat, doua privind activitatea de zi cu zi , lui nici un referat vis'a'vis de jignirile aduse ). cum ar trebui sa procedez in aceasta situatie si ce as putea face pe viitor ??
va multumesc pentru raspuns !