Din nefericire intampin o situatie nu tocmai placuta legata de vama si posta romana. Am un colet care l-au trimis in Iasi in loc de Brasov. Am trimis mail la Vama Romana care mi-a spus sa intru in contact cu Posta Romana. Am sunat la Posta Romana pt mai multe informatii, in schimb mi s-a spus sa contactez biroul de schimb international care tine de Directia Generala a Vamillor. Can caut informatii de contact pt BSI gasesc site-ull postei romane si 2 nr de telefon la care nu raspunde nimeni. Functionara de la Posta mi-a raspuns ca nu stie unde se afla un alt colet de care i-am mentionat. Eu in momentul de fata nu am cum sa intru in posesia coletului pe care vanzatorul a pus adresa mea si numele meu, dar cumva a ajuns in Iasi. Posta Romana da vina pe vanzator, cu toate ca am verificat si totul este in regula. Tot ce am spus mai sus si trimiterea specifica tarii noastre de la Ana la Caiafa este sustinuta de un schimb de mailuri intre Vama si Posta Romana, dar fara nici un rezultat.
lCand am intrebat cine este responsabil de BSI sau cum sa ajung la cineva de acolo se raspunde pe un ton vadit deranjat ca unde vreau sa ajung cu intrebarile astea. Vreau numai sa stiu de ce atatea informatii contradictorii, si de ce nu mi se raspunde clar la niste intrebari pe care le-am pus politicos.
Ce demersuri pot sa fac sa imi recuperez coletele, sau macar valoarea lor?
Care este cea mai buna abordare, mai ales pliata pe legea din codul muncii, in cazul in care un angajat presetaza ore suplimentare fara a ii fi cerute de angajator, si fara existenta unui acord nici macar tacit din partea angajatorului?