avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 689 soluții astăzi
Forum Activitate amelie_rasitaru

Activitate amelie_rasitaru

La data de 4.05.2012 am inaintat cererea de reziliere a unui contract cu firma X de telefonie mobila. In urma prelucrari acesteia e rezultat o ultima factura de plata. Factura emisa nu a ajuns la mine nici prin posta, nici electronic. Anterior rezilierii primeam mailuri de atentionare care ma anuntau cand se emiteau facturile. pe ultima am omis-o probabil de fericita ca reusisem sa depun o cerere de reziliere sis a scap de plata unor servicii pe care nu le puteam folosi ( serviciile de internet mobil nu avea semnal in zona unde imi schimbasem rezidenta – intraurban Sibiu). Nu am primit ulterior nici o alta sesizare sau instiintare de plata (e-mail, posta sau mesaj sms) de la firma X, desi aveau totate datele mele. In decemrie 2013 am primit o scrisoare de recuperare creante cu penalitati mai mari decat suma facturata in mai 2012, in total 163 ron. Nici firma de recuperare creante si nici cea de telefonie nu pot oferi informatii daca s-a trimis informari de care firma X Mai mult, servicile de informare clienti ale firmei X nu este disponibil decat clientilor actuali, deci nu pot contacta firma X la serviciul specializat – juridic, facturare… La Firma X Shop nu stie nimeni nimic.
Intrebarea mea este: Este indreptatita firma de telefonie sa incaseze aceste penalitati si dobanda legala, daca eu nu am fost instiintata de suma ramasa neachitata si nu am primit factura fizica sau electronica?
Termenele de raspuns la OPC sunt mai mari decat termenele lor de trimitere in instanta. Cum sa procedez?
Va multumesc,