avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 761 soluții astăzi
Forum Activitate monika1972

Activitate monika1972

ROMANIA
JUDETUL BIHOR
MUNICIPIUL ORADEA


CERERE
pentru eliberarea Avizului de funcţionare

Societatea comerciala/ persoana fizica autorizata/ intreprinderea individuala/ intreprinderea familiala, sub denumirea _________
Imatriculata la Registrul comertului cu nr.____/______/_________
cod unic de inregistrare _______ a vand sediul social in localitatea ________
str. ______ nr. _____ bl. __ sc.______ ap._______
reprezentata prin _________in calitate de _____________________
domiciliat in localitatea _________ str. ______________ nr. _____ bl.____ sc. ____ ap. _ telefon _______ CNP_____
va rog sa aprobati eliberarea AVIZULUI DE FUNCTIONARE in conformitate cu Hotararea Consiliului Local a Municipiului Oradea nr. 10/2013 pentru urmatoarea structura de vanzare
denumire_____ situata in Oradea, str._________ nr. ___________ bl. ___________ sc. __ ap.___ pentru activitatea de _
cu urmatorul ORAR:
_______
Documente anexate:-cerere tip-3 ex.;
-copie CUI;
-taxa;
-certificat constatator punct de lucru-3 ex.;
-dovada deţinerii spaţiului (contract de închiriere,comodat)-2 ex.;
-copie CI/BI administrator;
- copie extras de carte funciara actualizat;
- releveu (schiţa spaţiului) întocmită de arhitect (inginer);
- acordul vecinilor (daca este cazul);
-dosar plic.

Din pacate,in cerere se cere si CF la Oradea. In tara nu este asa?
Astept raspunsul dvs.
art.44. cap.V din HCL 952/2013, anexa 12

Procedura privind instituirea taxelor speciale pentru emiterea avizului si inregistrarea orarelor de functionare a unitatilor comerciale pe raza Municipiului Oradea

Prezenta procedura este întocmita în baza:
 art. 30 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale,
 Legii nr. 571/2003, privind Codul Fiscal
 Hotărârii de Guvern nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003.
 Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă
 Legea nr. 650/2002 pentru aprobarea O.G. nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piaţa
 Hotărârea nr. 333/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.G. nr. 99/2009 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă
 Legea nr. 61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială,a ordinii şi liniştii publice
 Legea nr. 155/2010 – Legea Politiei Locale

I. Dispozitii generale

Art.1 Prezenta procedura stabileste regulile generale privind desfasurarea activitatilor comerciale pe teritoriul administrativ al municipiului Oradea si urmareste dezvoltarea şi monitorizarea retelei de distributie a produselor si serviciilor de piata cu respectarea principiilor liberei concurente, protectiei vietii, sanatatii, securitatii si intereselor economice ale consumatorilor, precum si mediului.

Art.2 Activitatile comerciale supuse autorizarii sunt cele prevazute in anexa la Ordonanta
Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.

Art.3 Documentele care vor fi eliberate de catre Primaria municipiului Oradea in vederea
desfasurarii activitatilor de comercializare a produselor si serviiilor de piata, inclusiv activitati de alimentatie publica sunt :

 Aviz de functionare pentru operatorii economici ce desfasoara activitati comerciale si prestari de servicii altele decat codurile CAEN 5610 - restaurant si 5630- bar

 Autorizatia pentru desfasurarea activitatii de alimentatie publica pentru operatorii economici ce desfasoara activitati de alimentatie publica de tip restaurant CAEN 5610 si tip bar CAEN 5630

sediu as putea avea chiar daca e ap. in cf,doar sa nu intreprind comert
in fine, ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc!
Buna seara, e vorba despre Oradea, eu am gasit articolul pe google, doresc sa mai specific anexa 12. Eu tot nu inteleg.
Dovada titlului asupra imobilului nu implica CF?
Cu stima, Monika
Buna,
procesul verbal s-a intocmit pt. faptul ca firma chiriasa nu detinea aviz de functionare( care nu l-a primit de la primarie, spatiul nefiind in CF comercial), in baza art.44 cap.V din HCL 952/2013.
va multumesc,Monika
Buna ziua,
acum 7 ani am cumparat un spatiu comercial care in cf e ap. La notar s-a precizat in contractul de vanzare-cumparare ca este amenajat ca spatiu comercial. Acum chiriasul nu primeste aviz de functionare pana cand eu, proprietarul nu fac demersurile pentru ca spatiul sa fie intabulat la cf ca spatiu comercial. Demersurile sunt aceleasi ca si cand acest spatiu ar fi de locuit, deci de la 0. Avize, proiecte, bani multi si umblat. Mentionez ca acest spatiu a fost cumparat de fostul proprietar pe vremea lui Ceausescu si era atunci croitorie,deci tot comert. Acte de pe aceea vreme nu mai are fostul proprietar.
Intrebarea mea este ca chiar trebuie sa o i-au de la 0, sau mai am si alte posibilitati. La Primaria oradea nimeni nu a stiut nici macar sa-mi arate legea care ma obliga sa fac acest lucru, dar chiriasul a avut deja control si a primit avertisment, altfel va fi amendat.
va multumesc, cu stima, Monika