În data de 17.01.2014, am făcut o comandă de pe site-ul www.cel.ro la produsul "DVD+R 4.7GB 120Min 16x Verbatim 100 buc set". Prețul afișat pe site la momentul respectiv a fost de 3 lei per set. La finalizarea comenzii, am primit un mail în care mi s-a comunicat prețul total și că voi fi contactat ulterior telefonic. La scurt timp am fost sunat de o angajată al magazinului și am confirmat comanda, exact cum am fost înștiințat pe mail. Mi s-a comunicat faptul că acel produs se află în stoc furnizor, iar Marți (21.01.2014) voi primi produsul.
La câteva ore după acest apel telefonic, am primit un mail cu acest răspuns:
"Produsul solicitat DVD+R 4.7GB 120Min 16x Verbatim 100 buc set este indisponibil si nu avem un termen de livrare.Nu exista fizic in stoc la furnizor la acest pret. A fost din pacate o eroare pe site. Se afisa pretul per buc nu per 100 de buc cum sunt cuprinse in fiecare set din comanda. Comanda dumnevoastra a fost anulata. Ne cerem scuze pentru neplacerile create."
Atunci când am acceptat termenii și condițiile pentru a efectua comanda, menționau faptul că nu-și asumă erorile de preț, cantitate afișate pe site, dar nu și de cele telefonice (la telefon mi-a fost comunicat prețul de 3 lei per set 100 bucăți DVD+R 4.7GB 120Min 16x Verbatim).
Această comandă nu a ajuns nici în ziua de astăzi la mine. Ce este de făcut?