Buna ziua,
In 2007 dupa casatorie impreuna cu sotul meu am facut un credit ipotecar pt achizitionarea unei locuinte,deoarece sotul avea salariul mare el a fost trecut ca principal debitor.La inceput am pornit cu o rata de 800 lei apoi a inceput sa creasca ,ulterior am aflat ca 4 ani am platit doar dobanda.In anul primavara 2014 am dar in judecata banca pt clauze abuzive .Rata crescand pana la 2000 lei.in toamna anului 2014 am divortat de sotul meu,iar acesta ulterior a refuzand sa mai plateasca rata,iar eu nu aveam posibilitatea sa platesc singura 2000 lei .bineinteles s-a ajuns la executare silita.am discutat cu el sa cautam o metoda sa nu se ajunga aici mai ales ca in luna octombrie 2015 am castigat procesul cu banca urmand sa primim decizia .el refuza sa cautam orice solutie .luna viitoare posibil sa fie prima licitatie a apartamentului.Eu as putea sa platesc lunar in jur de 1000 lei .As dori sa stiu ce solutii as mai avea in aceasta situatie de a reusi sa negociez cu banca pt a ajunge la o intelegere,plus ca v-a veni si decizia de la procesul cu ei.Eu as dori sa raman in casa si sa ma pot intelege la o suma cu banca..sau care ar fi solutiile dat fiind ca el e principalul debitor ..Va rog din suflet sa ma ajutati sunt disperata cand ma gandesc ca vine iarna si am un copil de 7 ani dupa mine.
buna seara .as avea nevoie daca se poate de un sfat,o sa va explic situatia in care ma aflu ,dupa care as dori si cateva sfaturi.Sunt consultant vanzari la o firma de telefonie mobila,programul este de la 09:00 la 21:00.Cu cateva zile in urma la ora 20:30 am avut probleme cu calculatorul lla munca si nu imi mergeau programele de incasare si nici inchiderea pe aceea zi nu am putut sa o sa,pt a evita neintelegerile cu clientii ,am tras gratiile magazinului pana la jumatate,insemnand cu o jumatate de ora mai devreme,repet gratiile nu le-am tras de tot.la ora 20:50 am avut un client care a venit,a intrat pe dedesuptul gratiilor sa ii incasez o factura,i-am explicat situatia situatia dar acesta era f suparat ca era ultima zi de plata a facturii si mi-a zis ca nu pleaca din magazin pana nu plateste factura ,i-am explicat din nou ca nu pot face acest lucru ca este o problema cu programul si l-am rugat sa revina a doua zi.,bineinteles domnul nu a inteles si a inceput sa ma jigneasca si sa ma ameninte,a scos telefonul si a inceput sa imi faca poze,pana a venit gardianul .bun asta e ceea ce s-a intamplat. dupa 2 zile am primit invitatie la opc deoarece a facurt reclamatie,io sa va scriu in mare ce a scris in declaratie : ca a venit sa isi plateasca factura si ca nu am vrut sa il servesc ,ca m-am purtat urat cu el dupa care am tras gratiile dupa ce a plecat din magazin(acest lucru se poate verifica pe camere caci gratiile erau trase de dinainte pana la jumatate si asa au ramas ),acum problema e alta,m-am prezentat la opc ,mi-am spus punctul de vedere printr-o declaratie scrisa iar domnul de acolo mi-a zis in felul urmator ,ca voi fi sanctionata cu o amenta de minim 580 ron daca e platita in 48 de ore deoarece nu am respectat programul: 1 gratiile nu erau trase pana jos,clientul a intrat in magazin ,2 a fost o situatie in care chiar nu aveam cum sa ii incasez factura acelui client.Acum stau si ma intreb inteleg ca este protectia consumatorului si eu sunt consumator la fel toti de altfel dar in momentul in care acolo se primeste o acuzatie acei oameni nu analizeaza prima data situatia?vi se pare normal ca domnul de la opc sa imi zica ,,ai vb cu seful tau ?iar raspunsul a fost bineinteles ca stie situatia,si el indrumandu-ma sa merg inca o data sa ii sun ce mi-a zis el in legatura cu sanctiunea cat este si sa revin luni,crede-ti ca domnul de la opc care se ocupa de caz asteapta ceva?Va multumesc din suflet si va rog sa ma invatati ce sa fac