O Intrepr. Indiv.neplatitoare TVA, are la un magazin stoc de marfa de 140.000 lei , si o asigurare pt. marfuri de 80.000 lei [ asta era stocul la data asigurarii ]
Magazinul a fost incendiat si a fost distrusa toata marfa.
Cum scad din gestiune marfa { partida simpla ] , cum inregistrez banii de la asigurare, cum procedez daca nu se despagubeste ?
Am facut cateva contracte de arenda atat cu proprietari de drept cat si cu unul dintre mostenitori iar Secretarul Primariei respective NU vrea sa le inregistreze , pe motiv zice d,lui ca vrea sa-i duc declaratii scrise de la toti mostenitorii.
Efectiv nu e posibil acest lucru multi fiind imprastiati prin tara , altii in strainatate.
Ce pot intrepinde , cui sa ma adresez , in ce mod , care e baza legala care sa o invoc.
Contractele sunt depuse la Primarie de 22 zile . In ce termen ar fi trebuit sa le inregistreze Secretarul sau sa motiveze un refuz.
Contractele sunt intocmite foarte corect,dupa noul Cod.
Va Multumesc
Dar in situatia data , trebuie sa depun aceasta declaratie ? Veniturile mele nete estimate vor fi sub 35 % din castigurile salariale medii brute pe 12 luni.
O Intr.Individ. are pe 2012 pierdere , pe 2013 din nou pierdere , estimam in 220 pentru 2014 profit de 2.000 lei.
Ce trecem in declaratia 600 ? ca venit baza de calcul ?