avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 430 soluții astăzi
Forum Activitate tavi_ionescu

Activitate tavi_ionescu

Buna ziua,
Permiteti-mi sa va supun atentiei dumneavoastra urmatoarea situatie:
Am comandat un produs electronic de pe site-ul oficial al comerciantului, cu plata ramburs, la livrarea coletului.
Am primit, pe mail, confirmarea ca a fost inregistrata comanda si ca se va efectua livrarea.
In urmatoarea zi am primit un mesaj text prin care comerciantul isi cere scuze ca nu va onora comanda intrucat a fost o eroare a sitemului si pretul afisat pe site nu era cel "bun".

Din punct de vedere legal, comerciantul poate fi obligat la onorarea comenzii in termenii de la momentul efectuarii comenzii, chiar daca diferenta de pret este suspect de mare cu restul ofertelor de pe piata?
Care este termenul in care se poate inainta o reclamatie unei autoritati competente, avand in vedere ca depunerea comenzii s-a efectuat azi, 30 ianuarie, 2014?

Va multumesc anticipat!