Buna ziua,
Permiteti-mi sa va supun atentiei dumneavoastra urmatoarea situatie:
Am comandat un produs electronic de pe site-ul oficial al comerciantului, cu plata ramburs, la livrarea coletului.
Am primit, pe mail, confirmarea ca a fost inregistrata comanda si ca se va efectua livrarea.
In urmatoarea zi am primit un mesaj text prin care comerciantul isi cere scuze ca nu va onora comanda intrucat a fost o eroare a sitemului si pretul afisat pe site nu era cel "bun".
Din punct de vedere legal, comerciantul poate fi obligat la onorarea comenzii in termenii de la momentul efectuarii comenzii, chiar daca diferenta de pret este suspect de mare cu restul ofertelor de pe piata?
Care este termenul in care se poate inainta o reclamatie unei autoritati competente, avand in vedere ca depunerea comenzii s-a efectuat azi, 30 ianuarie, 2014?
Puteti face o plangere daca doriti, dar eu cred ca nu o sa fie solutionata favorabil. Se mai intampla erori, mai ales la volumul actual de comenzi online, Avand in vedere ca imediat ati fost informat despre eroare si au fost prezentate scuze, este exclusa reusita unei plangeri.
Oricum, ar trebui sa cititi mai intai conditiile si termenii de comanda/livrare (ii gasiti pe site-ul de comenzi online).
Problema site.ro
mihaim1980
Buna ziua! Avem urmatoarea problema: site-ul .ro are/a avut probleme si au erori la calcularea preturilor, astfel ca anumite produse costa 0 lei, iar anumiti ... (vezi toată discuția)