avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 388 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nerespectarea livrarii comenzii
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nerespectarea livrarii comenzii

Buna ziua,
Am si eu o problema juridica si nu prea stiu care ar fi solutia...
Am comandat de pe un site anumite produse care erau la preturi mai mici fata de cele din magazine. Dupa ce am plasat comanda, am primit un email de la respectivii in care spuneau ca a fost inregistrata comanda mea si urmeaza a fi livrata la adresa la care domiciliez. Dupa aproximativ 3 ore am primit un alt email in care imi spuneau ca au anulat comanda mea pentru ca site-ul lor a fost hack-uit si din acest motiv erau afisate acele preturi pe site. Cu alte cuvinte nu vor sa isi onoreze comanda. Eu am pe adresa de email dovada confirmarii comenzii, respectiv anularea ei.
Ce pot face din punct de vedere juridic in acest caz?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 09:01, 3 Martie 2016
Daca apreciati ca se justifica efortul ,aveti dreptul sa ii actionati in instanta
Depinde ce intelegeti prin pret mai mic, daca era simbolic nu aveti sanse dar puteti incerca o reclamatie la ANPC. Daca le-a fost spart site-ul sau a fost o eroare va fi simplu sa dovedeasca.
Aveti aici formular online:
[ link extern ] /
Eu consider ca se justifica efortul. Ma puteti indruma, va rog, in acest sens? La acest moment nu stiu pe ce fundament juridic sa imi formulez cererea...
Multumesc!
In situatia mentionata de dvs., si anume faptul ca le-a fost spart site-ul (asta este si motivul invocat de ei pentru a anula comanda) se mai poate face ceva din punct de vedere juridic? Intreb ca sa stiu exact despre ce este vorba.. Sunt doua posibilitati: sa fie o manevra de-a lor sa isi faca publicitate sau sa fie adevarat si cineva sa le fi spart site-ul. Sincera sa fiu le iau in calcul pe amandoua.
Ultima modificare: Miercuri, 2 Martie 2016
Universul_tau, utilizator
Publicitate era daca va onorau comanda si apoi spuneau peste tot cat de grozavi sunt :)
Daca le-a fost spart site-ul sau a fost o eroare de sistem in privinta pretului nu pot fi obligati sa va livreze un produs la un pret derizoriu.
Avem un subiect pe site in care un comerciant a fost reclamat pentru o chestie asemanatoare si pana la urma, desi a durat, ANPC l-a lasat in pace:
www.avocatnet.ro/content/for...

Totusi, cat e pretul in alte magazine si cat era pretul la ei? Ca asta poate face diferenta intre o comanda plasata cu buna credinta si una plasata speculativ:

Am comandat de pe un site anumite produse care erau la preturi mai mici fata de cele din magazine.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pret derizoriu pe magazin online - trebuie onorat? bolenici bolenici Un cumparator a comandat un produs de valoare reala 2000 RON, la pretul de 1 RON afisat din greseala pe un magazin online. A comandat 40 de produse x 1 RON, ... (vezi toată discuția)
Problema site.ro mihaim1980 mihaim1980 Buna ziua! Avem urmatoarea problema: site-ul .ro are/a avut probleme si au erori la calcularea preturilor, astfel ca anumite produse costa 0 lei, iar anumiti ... (vezi toată discuția)
Am făcut mai multe comenzi online după ce am sesizat o eroare de afișare preț, dar mi s-au anulat. ar trebui comerciantul să le onoreze? GherasimGeorgeMarian GherasimGeorgeMarian Buna ziua,am dat mai multe comenzi pe data de 24 atat cu plata online cat si ramburs.Mi-au anulat toate comenzile pe motiv ca pretul a fost gresit.Produsele au ... (vezi toată discuția)