Am vorbit mai inainte cu cei de la support Lenovo Romania si i-am rugat sa le trimita celor de la service pozele trimise de mine pentru a detecta cu usurinta problemele legate de lcd. Mi-au spus sa revin cu un telefon saptamana viitoare pe data de 5.02 cand vor avea mai multe detalii. Problema este ca laptopul e la garantie din data de 17.01 deci in 05.02 se implinesc 19 zile de cand laptop-ul e in service. Pot sa fac o solicitare de negatie si sa cer inlocuirea produsului? Va multumesc!
Buna ziua! In luna Decembrie a anului trecut am sesizat 3 pixeli morti pe lcd-ul laptopului meu Lenovo. Pentru ca acesta era inca in garantie am sunat la Lenovo le-am explicat problema si l-am trimis a2a zi la service care este tocmai in Polonia. Dupa aproximativ 3 saptamani a venit de la service cu un lcd mai avariat decat cel initial(4 pixel morti) si cu zgarieturi pe rama ecranului. Pe hartia de service scria ca lcd-ul a fost schimbat si ca laptopul a ajuns in service cu zgarieturi vizibile. Eu am poze cu laptopul dinainte sa il trimit si pot sa dovedesc ca nu era zgariat. Am sunat la Lenovo a2a zi, le-am spus problema, m-au pus sa le fac poze atat cu pixeli cat si cu zgarieturile. Dupa aproximativ 2 saptamani l-am trimis din nou in service. Astazi am sunat la Lenovo si dupa 2 saptamani de stat in service mi-au comunicat ca nu pot sa gaseasca defectele de la lcd si probabil il vor trimite cu acelasi lcd defect. Ce pot sa fac in situatia asta? Fara laptop am ramas aprox. 2 luni si sa il trimita tot stricat chiar e nesimtire maxima. Va rog sa ma ajutati! Multumesc!