avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 847 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantie Laptop Lenovo
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie Laptop Lenovo

Buna ziua! In luna Decembrie a anului trecut am sesizat 3 pixeli morti pe lcd-ul laptopului meu Lenovo. Pentru ca acesta era inca in garantie am sunat la Lenovo le-am explicat problema si l-am trimis a2a zi la service care este tocmai in Polonia. Dupa aproximativ 3 saptamani a venit de la service cu un lcd mai avariat decat cel initial(4 pixel morti) si cu zgarieturi pe rama ecranului. Pe hartia de service scria ca lcd-ul a fost schimbat si ca laptopul a ajuns in service cu zgarieturi vizibile. Eu am poze cu laptopul dinainte sa il trimit si pot sa dovedesc ca nu era zgariat. Am sunat la Lenovo a2a zi, le-am spus problema, m-au pus sa le fac poze atat cu pixeli cat si cu zgarieturile. Dupa aproximativ 2 saptamani l-am trimis din nou in service. Astazi am sunat la Lenovo si dupa 2 saptamani de stat in service mi-au comunicat ca nu pot sa gaseasca defectele de la lcd si probabil il vor trimite cu acelasi lcd defect. Ce pot sa fac in situatia asta? Fara laptop am ramas aprox. 2 luni si sa il trimita tot stricat chiar e nesimtire maxima. Va rog sa ma ajutati! Multumesc!
Cel mai recent răspuns: bise , utilizator 17:49, 30 Ianuarie 2014
Puteti solicita inlocuirea acestuia.

Solicitati sa va dea un alt produs de acelasi tip, fara a mai plati.

Apoi, daca refuza, puteti face o sesizare la OPC, apoi daca tot nu se rezolva va trebui sa va judecati cu ei :(
Am avut si eu o problema cu un laptop de la Lenovo (s-a stricat hardul).
Am vorbit la telefon cu cei de la lenovo, l-am trimis in Polonia, in aproape o saptamana a venit inapoi cu hardul, carcasa si tastatura inlocuite. (carcasa si tastatura au fost inlocuite pentru ca am rupt eu mai demult... baieti foarte de treaba)

Probabil ca LCD-ul nu are pixeli defecti si nu ati verificat dvs. bine. Nu au de ce sa minta. Sunt foarte seriosi.
Am vorbit mai inainte cu cei de la support Lenovo Romania si i-am rugat sa le trimita celor de la service pozele trimise de mine pentru a detecta cu usurinta problemele legate de lcd. Mi-au spus sa revin cu un telefon saptamana viitoare pe data de 5.02 cand vor avea mai multe detalii. Problema este ca laptopul e la garantie din data de 17.01 deci in 05.02 se implinesc 19 zile de cand laptop-ul e in service. Pot sa fac o solicitare de negatie si sa cer inlocuirea produsului? Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie e-mag/depanero RazvanG91 RazvanG91 Buna ziua, Am o problema cu E-mag, mai exact cu furnizorul lor de service, Depanero. Am achizitionat in urma cu doi ani un laptop de la ei la care expira ... (vezi toată discuția)
Reparatii laptop LEELOO75 LEELOO75 Buna ziua, Problema mea este urmatoarea: In data de 14.12.2011 am dus un laptop la reparat ( nu mai are garantie), cei de la service au spus ca nu are nimic ... (vezi toată discuția)
Buna seara! ma confrunt cu urmatoarea situatie: am trimis un ... HelleneNico HelleneNico Buna seara! Ma confrunt cu urmatoarea situatie: am trimis un T.V aflat in garantie la reparatie (posibil probleme cu pixeli). Dupa 2 zile am fost sunata de ... (vezi toată discuția)