Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara! Ma confrunt cu urmatoarea situatie: am trimis un T.V aflat in garantie la reparatie (posibil probleme cu pixeli). Dupa 2 zile am fost sunata de catre service spunandu-mi ca display-ul T.V-ului este spart, reparatia nefiind acoperita de garantie. Am solicitat imagini cu starea T.V-ului din service si constat cu stupoare ca dispaly-ul este spart, cei din service dand vina pe mine, ca asa l-am trimis. Mentionez ca eu am poze cu defectul pe care il avea inainte sa il trimit in service si pe avizul de preluare al produsului este mentionat la starea fizica a produsului :" zgarieturi rama/carcasa". De asemenea, cei din magazin, unde mi s-a preluat produsul au spus ca imi vor pune la dispozitie imagini video din momentul in care am adus produsul in magazin. Astazi am primit un SMS prin care sunt informata ca produsul imi va fi returnat pe motivul "Refuz reparatie". Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez in vederea solutionarii situatiei?
Garantie laptop lenovo
bise
Buna ziua! In luna Decembrie a anului trecut am sesizat 3 pixeli morti pe lcd-ul laptopului meu Lenovo. Pentru ca acesta era inca in garantie am sunat la ... (vezi toată discuția)