avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 827 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna seara! Ma confrunt cu urmatoarea situatie: am ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna seara! Ma confrunt cu urmatoarea situatie: am trimis un ...

Buna seara! Ma confrunt cu urmatoarea situatie: am trimis un T.V aflat in garantie la reparatie (posibil probleme cu pixeli). Dupa 2 zile am fost sunata de catre service spunandu-mi ca display-ul T.V-ului este spart, reparatia nefiind acoperita de garantie. Am solicitat imagini cu starea T.V-ului din service si constat cu stupoare ca dispaly-ul este spart, cei din service dand vina pe mine, ca asa l-am trimis. Mentionez ca eu am poze cu defectul pe care il avea inainte sa il trimit in service si pe avizul de preluare al produsului este mentionat la starea fizica a produsului :" zgarieturi rama/carcasa". De asemenea, cei din magazin, unde mi s-a preluat produsul au spus ca imi vor pune la dispozitie imagini video din momentul in care am adus produsul in magazin. Astazi am primit un SMS prin care sunt informata ca produsul imi va fi returnat pe motivul "Refuz reparatie". Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez in vederea solutionarii situatiei?
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:50, 14 Septembrie 2021
nu prea vad cum sa rezolvati situatia decat pe cale de judecata, dar va trebui sa dovediti ca a ajuns in stare intreaga la ei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inlocuirea unui produs aflat in garantie Ponnypuff Ponnypuff Buna, Am si eu o problema si as dori sa stiu daca m-ati putea ajuta cu niste informatii. Pe data de 30aprilie a.c, am achizitionat componente pentru un nou pc ... (vezi toată discuția)
Clauza de excludere a garanției AndreeaMPopa AndreeaMPopa Bună ziua, am o problemă legată de un smartphone cumpărat acum un an și jumătate care a fost trimis de 3 ori în service in ultimele 2 luni. Prima ... (vezi toată discuția)
Garantie laptop lenovo bise bise Buna ziua! In luna Decembrie a anului trecut am sesizat 3 pixeli morti pe lcd-ul laptopului meu Lenovo. Pentru ca acesta era inca in garantie am sunat la ... (vezi toată discuția)