avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 373 soluții astăzi
Forum Activitate redovidiu

Activitate redovidiu

Deocamdata eu am depus reclamatie la OPC. In functie de rezultatul obtinut in urma reclamatiei, ma voi adresa sau nu instantei. Sunt hotarat. Nu am cumparat ( cumparat = ACHITAT) decat un produs. Nu am nevoie de mai multe, nu le vand si nu fac bisnita. Nu sunt un "vanator de erori"dupa cum afirma, in necunostinta de cauza (spun asta pentru a nu folosi alta expresie...dar se poate subantelege....) un utilizator al acestui forum - foarte partinitor, de altfel...de ce oare? - am achitat acea tableta pentru ca mi-a convenit pretul. ATAT! Faptul ca magazinul online ( softul sau un angajat) a gresit, nu este treaba mea. In domeniul in care imi desfasor eu activitatea orice greseala e platita. Mi se pare normal.
In alta ordine de idei, daca mai sunt (si sunt sigur ca sunt) si altii in situatia mea, ii invit sa ma contacteze, sa incercam sa rezolvam in comun problema, daca este nevoie, in instanta.
O zi buna!
Va cer parerea fiind vorba de acelasi lucru, dar de o situatie putin diferita. Observ la utilizatorul Ionut.D, care a deschis acest topic, si caruia ii multumesc pe aceasta cale, ca, intr-unul din atasamentele sale, se vede ca NU a achitat produsul online, el alegand solutia ridicarii produsului din magazin si a achitarii in momentul respectiv.
Ce se intampla cand, dupa plasarea comenzii si ACHITARII ei, magazinul online refuza onorarea acesteia.

Eu am primit mail-urile de confirmare a comenzii si confirmare a platii de catre GECAD ePayment International SA. Atasez scanurile de pe aceste mail-uri, cu sublinierile ce mi s-au parut importante.

[ link extern ]
[ link extern ]

In acest moment Domo nu incalca obligatiile contractuale ce decurg din Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic?