Da, am nr de inregistrare
Nu lucrez ca bugetar.
Am aflat ca vor sa schimbe organigrama doar ca sa ies eu din biroul de contabilitate(adica sa desfiinteze postul, ramand in birou decat o casiera...), desi s-au facut angajari in acest birou in urma cu 6 luni, tot pe postul de economist, dar la 2 alte sucursale ale aceleiasi firma.
Eu lucram la centrala, unde se intocmeau declaratiile, balanta etc., ramanand doar fina directorului si o casiera(fara studii superioare), desi in organigrama sunt prevazute un birou de contabilitate(format dintr-o casiera) si un post de director economic(fina).
De fapt, nu s-a modificat/retras o sarcina ci fisa postului s-a modificat in totalitate, nicio sarcina din vechea fisa a postului nu s-a pastrat. Ba mai mult mi s-a retras accesul la programul de contabilitate.
Neavand pregatirea necesara sa efectuez sarcinile din noua fisa a postului, ma astept la o concediere pe baza art. 61 lit d din codul muncii.
Neavand acces la programul de contabilitate pentru a-mi desfasura activitatea, nesemnand aceasta fisa noua a postului, de fapt eu nu mai am loc de munca....unde sa-mi desfasor sarcinile.
Au vreo insemnatate acele referate prin care aduceam la cunostinta conducerii ca ma simt amenintata? Tin sa mentionez ca nu am fost chemat sau s-a facut vreo comisie care sa rezolve aceasta problema.
Buna seara,