avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Activitate balugiga

Activitate balugiga

Răspuns la discuția Modificare unilaterala fisa post
Nu s-a desfiintat postul , ce pot face in situatia asta? Referatele au ramas fara rezolvare...:(
Răspuns la discuția Modificare unilaterala fisa post
Da, am nr de inregistrare
Nu lucrez ca bugetar.
Am aflat ca vor sa schimbe organigrama doar ca sa ies eu din biroul de contabilitate(adica sa desfiinteze postul, ramand in birou decat o casiera...), desi s-au facut angajari in acest birou in urma cu 6 luni, tot pe postul de economist, dar la 2 alte sucursale ale aceleiasi firma.
Eu lucram la centrala, unde se intocmeau declaratiile, balanta etc., ramanand doar fina directorului si o casiera(fara studii superioare), desi in organigrama sunt prevazute un birou de contabilitate(format dintr-o casiera) si un post de director economic(fina).
Răspuns la discuția Modificare unilaterala fisa post
Multumesc tare mult pentru raspuns.

De fapt, nu s-a modificat/retras o sarcina ci fisa postului s-a modificat in totalitate, nicio sarcina din vechea fisa a postului nu s-a pastrat. Ba mai mult mi s-a retras accesul la programul de contabilitate.
Neavand pregatirea necesara sa efectuez sarcinile din noua fisa a postului, ma astept la o concediere pe baza art. 61 lit d din codul muncii.
Neavand acces la programul de contabilitate pentru a-mi desfasura activitatea, nesemnand aceasta fisa noua a postului, de fapt eu nu mai am loc de munca....unde sa-mi desfasor sarcinile.
Au vreo insemnatate acele referate prin care aduceam la cunostinta conducerii ca ma simt amenintata? Tin sa mentionez ca nu am fost chemat sau s-a facut vreo comisie care sa rezolve aceasta problema.

Buna seara,