avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1031 soluții astăzi
Forum Activitate CristianTr

Activitate CristianTr

Buna-ziua.

Pe 27 August, anul trecut am achizionat o tableta de pe internet de la un cunoscut magazin online. Acum 2 luni, am avut prima problema cu tableta, care consta in faptul ca butonul power devenise complet nefunctional. Dupa 12 zile (din cauza sarbatorilor) am primit tableta inapoi si fisa de servica care scria 'Buton Power Inlocuit'.

Am zis, `Ok, problema s-a rezolvat` dar n-a fost asa, dupa 3 saptamani problema a revenit (desi pe siteul service'ului scria ca au garantie de 90 de zile reparatiile lor). Am trimis astazi tableta din nou, insa incep sa ma indoiec ca este vreo coincidenta.

Acum, intrebarea mea este, la o posibila a 3'a intrare in service, tinand cont ca tableta inca se afla in garantia de 2 ani, am dreptul sa-mi cer banii inapoi, sau trebuie sa schimb tableta cu un produs de acelasi pret ? Am cautat pe internet dar nu am putut gasi informatii privind politica de returnare pe care o are acest magazin, iar garantia am dat-o la service, insa banuiesc ca este vreo lege car sa afirme ceva de genul 'La 3 reparatii consecutive distribuitorul este obligat sa returneze banii sau sa inlocuiasca produsul cu unul asemanator'.

Mi-ati putea spune daca exist o lege asemenatoare cu ce am mentionat mai sus ?