Buna ziua!Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns la urmatoarea situatie:
In 2013 am fost angajata la o firma privata si in aceeasi zi am fost detasata la o institutie de stat unde mi s-a facut si acolo contract de munca si in prezent sunt in concediu medical de sarcina si lauzie.La un cotrol inopinant s-a dispus incetarea CIM din institutia de stat pe motiv ca nu s-a respectat art.30 din Codul Muncii.Deoarece am refuzat sa inceteze cu acordul partilor institutia respectiva a deschis proces privind nulitatea contractului avand stabilita sedinta in octombrie dar eu trebuie sa intru in concediu crestere copi lsi va rog frumos sa-mi spuneti care din unitati imi suspenda contractul (cea privata de la care am fost detasata sau institutia de stat) ?.De la instutia de stat mi se spune ca imi da o adeverinta cu veniturile si sa-mi suspende societatea de la care am venit prin detasare. Este corect ?Multumesc anticipat!
Multumesc pentru raspuns!Din adresa CEDO primita in 28.02.2016 si semnata de un referent juridic "Va atrag atentia asupra faptului ca termenul de sase luni prevazut de paragraful 1 al art.35 al Conventiei poate fi intrerupt numai prin trimiterea la Curte a unei cereri complete. Curtea nu va putea raspunde la aceasta cerere incompleta"Credeam ca revenind cu un nou formular unde faceam referire la nr. de inregistrare (codul de bare) termenul este intrerupt iar cererea imi este analizata
buna ziua!
Va ror sa ma ajutati si pe mine in urmatoarea problema
am completat la CEDO o cerere in termen de sase luni,am primit un formular cu cod de bara pe care l-am trimis si am primit raspuns ca nu este completat corect pentru ca am depasit numarul de pagini .
Intrebarea mea este daca revin cu un alt formular termenul de sase luni este intrerupt ?
buna ziua!