avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1023 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... suspendare contract de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

suspendare contract de munca

Buna ziua!Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns la urmatoarea situatie:
In 2013 am fost angajata la o firma privata si in aceeasi zi am fost detasata la o institutie de stat unde mi s-a facut si acolo contract de munca si in prezent sunt in concediu medical de sarcina si lauzie.La un cotrol inopinant s-a dispus incetarea CIM din institutia de stat pe motiv ca nu s-a respectat art.30 din Codul Muncii.Deoarece am refuzat sa inceteze cu acordul partilor institutia respectiva a deschis proces privind nulitatea contractului avand stabilita sedinta in octombrie dar eu trebuie sa intru in concediu crestere copi lsi va rog frumos sa-mi spuneti care din unitati imi suspenda contractul (cea privata de la care am fost detasata sau institutia de stat) ?.De la instutia de stat mi se spune ca imi da o adeverinta cu veniturile si sa-mi suspende societatea de la care am venit prin detasare. Este corect ?Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: florina_1 , utilizator 08:28, 14 Septembrie 2017
C.i.m. se suspenda de catre unitatea care v-a detasat.
Multumesc mult!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prelungire contract prin detasare Angheloiu Cristina Angheloiu Cristina Buna ziua, Ce pot sa fac daca lucrez intr-o institutie in care am venit prin detasare pe o perioada de 6 luni, sunt insarcinata in 7 luni(data nasterii va ... (vezi toată discuția)