va multumesc tuturor pentru raspunsurile si sugestiile dvs. problema este ca asociatia avand calitatea de persoana juridica, chiar daca se tine o contabilitate in partida simpla, raspundem in fata legii ca oricare altcineva... pentru o copie de cheie, niste copii xerox sau pentru orice obiect care poate fi procurat doar de la magazinele mici de cartier sau din piata, ma vad obligata sa dau bani din buzunarul meu tocmai pentru ca nu vad alta iesire din aceasta timpita hotarare din 2013, deoarece mi se cere ca pe bonurile fiscale sa fie trecut si cif-ul asociatiei, lucru pe care este imposibil deoarece nu toti si-au pus la punct casele de marcat. Ar trebui ca cei in masura sa faca o legislatie specifica asociatiilor de proprietari din punct de vedere al fiscalitatii, pentru ca nu ii intereseaza de noi, nu suntem pe profit , avem oameni saraci care nu isi pot plati medicamentele si cu atat mai mult sa plateasca toate darile la stat pt. femeia de serviciu care avand dreptul saraca la concedii trebuie platita alta persoana in locul ei... iar locatarii platesc tot felul de taxe.. si sunt atat de multe de schimbat....
este obligatoriu de a se trece cif-ul asociatiei de proprietari pe bonurile fiscale in urma achizitionarii de materiale in lipsa unei facturi? si daca "nu" pana la ce suma este valabila achizitionarea fara factura si cif.