avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 660 soluții astăzi
Forum Activitate toni1703

Activitate toni1703

Buna ziua.
Locuiesc intr-un cartier rezidential.
As avea si eu o intrebare referitoare la refacturarea si detaliile pe care ar trebuii sa le contina o factura emisa de catre administratie catre clienti (propietar apartament).
ex : apare pe factura apare " Refacturare cheltuieli spatii comune luna ...." apoi imi scrie direct cat am de plata + valoarea tva aferenta dar fara a ma informa de unde provin cheltuielile acestea sau cum au fost calculate.
Consider ca normal ar fi sa apara pe factura chletuieli spatii comune pentru toti locatarii apoi cota parte aferenta mie; si mai mult nu ar trebuii sa fim informati de unde provin acestea cheltuieli? ( detergenti, maturi etc?!)
Intrebarea ar fi: este legal sa apara atat de putine informatii despre niste servicii prestate? (avand in vedere ca ele fluctueaza, nu sunt constante precum taxa de administrare sa spunem)
Conform legii ce ar trebuii sa contina factura in cauza?
Multumesc anticipat