avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 907 soluții astăzi
Forum Activitate liviu84

Activitate liviu84

buna seara,
am achizitionat un produs de pe siteul EMAG, o tableta, dupa o utilizare de 40 zile, produsul a inceput sa prezinte probleme la alimentare cu bateria, am facut o plangere pe site produsul a ajuns in service, s-a constatat problema, s-a inlocuit bateria,ieri produsul a ajuns inapoi la mine si din pacate am constatat ca problema cu alimentarea si cu bateria este aceasi ca si cum produsul nici nu a fost reparat vreodata, am contactat call center lor si mi s-a zis ca trebuie iar sa trimit produsul in service sa constate daca are o problema sau nu?!? intrebarea mea este eu acum trebuie sa stau la mila lor, sau pot cere banii inapoi pentru ca sincer nu consider normal sa astepti repararea unui produs si cand iti ajunge acasa din service la prima utilizare descoperi ca nu sa remediat nici o problema desi ei in certificat au trecut inlocuit baterie?!? am dreptul sa refuz acest produs? sa imi cer banii inapoi?