avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 854 soluții astăzi
Forum Activitate tudy88

Activitate tudy88

Am si eu o problema: pe 16.02.2014 am achizitionat de la un magazin vodafone un Sony Xperia z1 impreuna cu un abonament pe 24 de luni. Telefonul se prezenta cu defect de touchscreen. Am trimis telefonul in garantie pe 24.02.2014 direct la regenersis. Am primit un telefon nou (banuiesc ca e refurbished) care prezinta fix aceasi problema. Bun, ma duc la magazinul de unde am achizitionat telefonul pe data de 03.03.2014, le spun problema, le ARAT problema ( in 30sec-1min pot sa o reproduc) , ei trimit mail catre Service pentru a le cere VOIE sa imi schimbe device-ul. Service-ul raspunde ca daca si acum prezinta aceasi problema pot sa imi schimbe device-ul. Las telefonul la ei, a ajuns in service si dupa testare, ii sun pe cei de la regenersis si imi spun CA TELEFONUL NU ARE NICI O PROBLEMA DE FUNCTIONARE!! I-am spus ''doamna draga eu va demonstrez in 30 de secunde ca are totusi o problema cam foarte grava pentru un telefon cu touchscreen'', dar nu aveam cu cine sa ma inteleg. A zis ca dupa ce ridic telefonul de la vodafone si daca cumva nu merge, pot sa il mai trimit iar in service. Intrebarea mea este ce pot face cu acesti impostori? Mai exista legea aceea cu 3 trimiteri in service pentru aceasi problema in primele 6 luni sunt obligati sa imi schimbe telefonul? Vreau sa ma adresez ANPC-ului, am vreo sansa cu acesti impostori? Repet problema este una evidenta,intalnita pe foarte multe telefoane de acest gen(nu sunt eu un caz izolat). Cum pot sa le demonstrez ca aceasta problema exista cand cei de la magazinul vodafone au zis ca degeaba le arat lor ca nu sunt ei in stare sa aprecieze defectul si duduia de la regenersis ii era lene sa isi ridice fundul de pe scaun sa vada despre ce vorbesc?