avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema garantie telefon
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema garantie telefon

Am si eu o problema: pe 16.02.2014 am achizitionat de la un magazin vodafone un Sony Xperia z1 impreuna cu un abonament pe 24 de luni. Telefonul se prezenta cu defect de touchscreen. Am trimis telefonul in garantie pe 24.02.2014 direct la regenersis. Am primit un telefon nou (banuiesc ca e refurbished) care prezinta fix aceasi problema. Bun, ma duc la magazinul de unde am achizitionat telefonul pe data de 03.03.2014, le spun problema, le ARAT problema ( in 30sec-1min pot sa o reproduc) , ei trimit mail catre Service pentru a le cere VOIE sa imi schimbe device-ul. Service-ul raspunde ca daca si acum prezinta aceasi problema pot sa imi schimbe device-ul. Las telefonul la ei, a ajuns in service si dupa testare, ii sun pe cei de la regenersis si imi spun CA TELEFONUL NU ARE NICI O PROBLEMA DE FUNCTIONARE!! I-am spus ''doamna draga eu va demonstrez in 30 de secunde ca are totusi o problema cam foarte grava pentru un telefon cu touchscreen'', dar nu aveam cu cine sa ma inteleg. A zis ca dupa ce ridic telefonul de la vodafone si daca cumva nu merge, pot sa il mai trimit iar in service. Intrebarea mea este ce pot face cu acesti impostori? Mai exista legea aceea cu 3 trimiteri in service pentru aceasi problema in primele 6 luni sunt obligati sa imi schimbe telefonul? Vreau sa ma adresez ANPC-ului, am vreo sansa cu acesti impostori? Repet problema este una evidenta,intalnita pe foarte multe telefoane de acest gen(nu sunt eu un caz izolat). Cum pot sa le demonstrez ca aceasta problema exista cand cei de la magazinul vodafone au zis ca degeaba le arat lor ca nu sunt ei in stare sa aprecieze defectul si duduia de la regenersis ii era lene sa isi ridice fundul de pe scaun sa vada despre ce vorbesc?
Ultima modificare: Joi, 6 Martie 2014
tudy88, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 20:31, 6 Martie 2014

ei trimit mail catre Service pentru a le cere VOIE sa imi schimbe device-ul. Service-ul raspunde ca daca si acum prezinta aceasi problema pot sa imi schimbe device-ul.

Aceasta este procedura, nu le-au cerut voie ci au solicitat negatia de reparare pe baza careia se schimba produsele defecte in perioada de garantie.

Nu este specificat in nicio lege un numar de inlocuiri dupa care sunt obligati sa il schimbe sau o perioada fixa in care puteti cere acest lucru; in opinia mea este putin cam devreme sa faceti reclamatie pentru ca v-au schimbat un telefon.

Insistati in magazin, gasiti pe altcineva ma putin comod, poate va asculta cu atentie. Notati numele celor cu care vorbiti in asa fel incat sa fiti vazut ca faceti asta. Le veti da de gandit, oricum aveti nevoie de informatii concrete cand faceti reclamatia: trebuie sa dovediti ca inainte de a-i reclama ati incercat sa rezolvati pe cale amiabila.

Aveti aici un ghid de intocmire:
www.avocatnet.ro/content/for...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Schimbare produs refuzata ContSters369090 ContSters369090 Buna ziua, Scurt istoric cu problema mea: - cumparat telefon Sony Xperia Z1 Compact de la un retailer mare, cu garantie la producator (Sony). - s-a ... (vezi toată discuția)
Promovare incorecta produse spre vanzare nicoletha nicoletha in data de 10.09.2013 am cumparat o pereche de casti de la un Orange Shop din Timisoara, pentru sony ericsson xperia x10 mini. in 20.09.2013 am revenit in acel ... (vezi toată discuția)
Garanție comerciala - telefon mobil Calin92 Calin92 Bună ziua! Am o situație inedita și pe care nu știu cum as putea sa o mai gestionez. Am un telefon mobil pentru care exista garanție comerciala pana în ... (vezi toată discuția)