ei trimit mail catre Service pentru a le cere VOIE sa imi schimbe device-ul. Service-ul raspunde ca daca si acum prezinta aceasi problema pot sa imi schimbe device-ul.
Aceasta este procedura, nu le-au cerut voie ci au solicitat negatia de reparare pe baza careia se schimba produsele defecte in perioada de garantie.
Nu este specificat in nicio lege un numar de inlocuiri dupa care sunt obligati sa il schimbe sau o perioada fixa in care puteti cere acest lucru; in opinia mea este putin cam devreme sa faceti reclamatie pentru ca v-au schimbat un telefon.
Insistati in magazin, gasiti pe altcineva ma putin comod, poate va asculta cu atentie. Notati numele celor cu care vorbiti in asa fel incat sa fiti vazut ca faceti asta. Le veti da de gandit, oricum aveti nevoie de informatii concrete cand faceti reclamatia: trebuie sa dovediti ca inainte de a-i reclama ati incercat sa rezolvati pe cale amiabila.
Aveti aici un ghid de intocmire:
www.avocatnet.ro/content/for...