in data de 10.09.2013 am cumparat o pereche de casti de la un Orange Shop din Timisoara, pentru sony ericsson xperia x10 mini. in 20.09.2013 am revenit in acel Orange Shop si am comunicat persoanelor care vindeau produse in acest shop ca persoana cu care eu vorbesc la telefon nu ma aude. mi s-a spus ca nu are cum sa ma auda, ca aceste casti nu au microfon. eu am spus ca pot sa revin cu bonul, sa platesc o diferenta de bani si sa primesc o pereche de casti care au microfon. domnii vanzatori au fost foarte revoltati si mi-au spus ca nu se poate, desi castile pe care eu le-am cumparat sunt inca in garantie. ce m-a deranjat foarte tare este modul de prezentare si comercializare al produselor de catre acesti vanzatori. daca eu sunt cumparatorul, mi se pare corect sa mi se prezinte toate produsele compatibile cu telefonul meu si proprietatile acestora, iar eu sa pot alege, pe banii mei. acesti vanzatori nu au facut-o si acum doresc sa stiu daca este o cale de a solutiona aceasta problema. multumesc anticipat
Ati incercat sa vb in microfonul telefonului ?
Toate castile sunt compatibile cu oricare tip de telefon. Se vede cu ochiul liber care casca e cu microfon si care nu.
Nu cred ca veti avea succes cu o reclamatie undeva, dar incercati initial ca seful de magazin, apoi la OPC.
multumesc de sfat. dupa aproape o luna de la achizitionarea castilor, multe drumuri la magazinul respectiv, mai multe sesizari la serviciul clienti orange si amenintari cu reclamatie la OPC, azi problema mea s-a rezolvat. am returnat castile (care intre timp s-au si defectat) si am primit banii inapoi