avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 640 soluții astăzi
Forum Activitate raphaelo

Activitate raphaelo

Situatia descrisa de dvs nu exista sau nu ar trebui sa existe. Daca strada cu care va intersectati are indicator, un indicator ar trebui sa aveti si dvs
......

...... si daca strada intersectata are indicator "Cedeaza Trecerea" eu ce indicator ar trebui sa am pe strada perpendiculara pe ea?.... explicati-mi va rog, poate imi scapa mie ceva...

.... in ceva posturi anterioare imi povesteati de cunoastera legislatiei rutiere insa cu toata parera de rau, nu vreau sa jignesc sau sa denigrez cunostintele dumneavoastra rutiere cumva, insa tin sa va informez, ca m-am intors astazi dupaamiaza la locul cu pricina si m-am invartit pe toate stradutele din cartier. La toate intersectiile - de tip cruce - pe o strada este "cedeaza trecerea"iar pe cealalta nu este nici un indicator; de asemena si la mine in cartier cam toate intersectiile sunt dirijate in acelasi fel. Si vorbim aici de zeci de intersectii dupa care m-am uitat azi in mod special.

- cea pe care s-a intamplat evenimentul este intersectie de tip T si nu are indicatoare fiind nedirijata si se aplica prioritate de dreapta.

Am facut aceasta mentiune pentru a ajuta si alti soferi care patesc acelasi lucru sa stie ce fel de intersectii sunt si sa nu fie dezinformati prin afirmatia pe care ati facut-o, vezi citat mai sus.


Va multumesc pentru suport si deja ma gandesc cum pot formula motivele imporiva deciziei din PV.

O seara buna,
Ce sa caute indicatorul stop cand vb de intersectii nedirijate ? Daca ar avea stop, dvs ati avea drum cu prioritate..
.............. si de unde stiti asta ca va aflati pe strada cu prioritate daca nu stiti ce indicator are strada intersectata?

- sunt multe intersectii unde unde o strada are indicator \"stop\" iar strada care se intersecteaza cu ea nu are nici un indicator (nici drum cu prioritate, nici stop, nici cedeaza trecerea). - nu e cazul intersectiei in care s-a intamplat evenimetul meu, insa eu conduceam pe o strada care nu avea nici un indicator rutier la intersectie si de aici toata discutia.

am sa ma repet inca o data:

La o intersectie rutiera a doua strazi cel care vine de pe strada fara indicator rutier la intersectie nu poate stii daca se afla intr-o intersectie dirijata sau nedirijata ( nu poate sti ca celalatt drum are stop sau cedeaza trecrea la intersectie). El va trebui sa opreasca la limita evitarii oricarui pericol, si sa acorde prioritate de dreapta. Daca in acelasi timp o masina ajunge cu el in intersectie de pe drumul intersectat, aceasta va opri dacca are indicatorul \"Stop\", va acorda prioritate si va trece doar dupa ce cealata masina de pe starada fara inicator rutier la intersectie va trece prin intersectie sau va incetini si va trece pentru ca e prioritate de dreapta daca nu are nici un indicator rutier.

Acuma e dilema, si va rog sa cititi cu atentie:

Masina care nu are indicator rutier la intersectie asteapta ca masina din dreapta lui sa treaca pentru ca are prioritate de dreapta (din punctul de vedere al pozitiei in intersetie si al lipsei indicatoarelor la intersectie).
Masina de pe celalt drum are indicatrul \"STOP\" sau \"Cedeaza trecerea\" si astepta sa treaca masina de pe drumul fara indicator rutier la intersectie.
Normal ca ar trebui sa treaca masina care nu are indicator rutier la intersectie daca stie ca cel care vine din dreapta are STOP. Este foarte clar. Altfel ar trebui sa acorde prioritate de dreapta.

Intrebarea mea:

Cum stie soferul masinii care vine de pe strada fara indicator rutier la intersectie ca cealata masina care vine de pe drumul intersectat are in interesectie indicator rutier cu STOP sau Cedeaza Trecrea?
In ce baza va lua el decizia sa astepte sau sa treaca? Masina cealata ii acorda prioritate pentru ca are STOP si nu va trece prin intersectie.
Trebuie sa analizati rapid de ce a oprit si daca puteti trece.. o fi oprit la trecerea de pietoni, atunci aveti timp sa treceti, sau are un obstacol de trecut- o lucrare in astfalt.. insa daca a oprit fix degeaba sa ma invite aiurea, eu nu trec.


...... si daca are indicatorul "Stop" si asteapta sa treceti dumneavoastra prima? Dupa cum spuneti veti sta in intersectie pana veti discuta, sau cauta indicatoarele de pe celalat drum sau.. sau..sau.

- eu personal gasesc bizara situatia asta, si asa cum am mentionat intr-un post mai devreme cred ca lipseste ceva in marcaje, legislatie pentru a nu lasa decizia - la a analiza situatia si a ne intreba de ce a oprit celalat sofer si nu isi continua drumul si face semne - ca are indicator Stop, ca e groapa in asfalt, ca e trecere de pietoni si sa facem calcule daca putem sa trecem sa nu.

- totul ar trebui sa fie foarte clar si nu a lasa loc de interpretari.

Daca dvs stiti ca intersectia e nedirijata si stiti ca trebuie sa dati prioritate.. stiti ce trebuie sa faceti ?
...

... nu cunosteam intersectia deci nu stiam ca ma aflam intersectie nedirajata sau dirijata pentru ca nu aveam nici un semn pe sensul meu de mers inaintea intersectiei. Deci, prin urmare putea fi o intersectie nedirijata sau putea fi una dirijata in care strada pe care am intersectat-o putea avea indicator "cedeaza trecearea/stop" sau nu.

Nu aveti obligatia sa opriti pt ca nu aveti semnul stop, ci sa reduceti viteza cat sa puteti opri daca vine o masina din dreapta, aici nu e precizat la ce distanta trebuie sa fie masina ca sa opriti pt a-i da prioritate, asta apreciati dvs. Mai departe, odata ce ati oprit pt a-i da prioritate, e total aiurea sa plecati la invitatia celuilalt sofer pt ca s-a trezit el sa opreasca
......

..... poate celalat sofer nu s-a trezit sa opreasca aiurea ci a oprit pentru ca poate avea indicatorul "cedeaza trecerea/stop" iar eu nu puteam sti asta - spuneti-mi dv cum a-ti putea sti daca pe strada intersectata este sau nu indicator rutier; refuzul lui de a-si continua drumul mai departe si faptul ca a gesticulat cu mana dreapta , repet, mi-a dat de inteles in acel moment ca trebuie sa trec si totodata imi confirmase ca ori a avea indicator "cedeaza trecerea/stop" ori a facuse un gest de bunavointa. (nu a avut indicator cedeaza trecrea/stop - constatat ulterior)

Si da, au fost cazuri cand soferi " amabili" au invitat la nerespectarea e prioritate si apoi produs un accident intentionat.


.... asa e, dar faptul ca era masina politiei iar gestul era facut de agentul de politie care conducea masina mi-a dat increderea ca el putea sa aiba indicatorul "cedeaza trecrea/stop" sau chiar face un act de bunavointa si nu urmareste un scop nedem de agentii de politie.
"Am oprit autovehicolul iar conducatorul masinii de Politie mi-a ridicat mana dreapta si am trecut mai departe"


cuvant cu cuvant din pv :D

Sunt curios cum v-a ridicat politistul mana dreapta el aflandu-se in masina cealalta!


simplu! ambele masini erau oprite si ne uitam unii la altii, dupa ce imediat in momentul urmator a ridicat mana dreapta si a facut un gest cu ea.

- dupa ce m-a oprit si i-am spus ca eu am inteles ca prin ridicarea si gesticularea mainii lui trebuie sa trec mai departe, el mi-a comunicat ca mi-a aratat de fapt ca e intersectie cu prioritate de dreapta - oricum asta e cea mai amuzanta explicatie pe care am auzit-o in toata povestea asta. :happy:

Din acest motiv sunt foarte atent la cel care "bunavoieste" sa acorde prioritate ptr ca nu stii niciodata peste cine dai.


- si eu sunt foarte atent, dar cand un agent de politie in masina de politie iti face acest semn (sau asa l-am interpretat eu), nu ma astept ca acesta sa faca acest gest doar pentru ca apoi sa vina sa ma sanctioneze. Daca a facut asta inseamna abuz de "uniforma"!

- daca era corect mi-ar fi comunicat ca am fost sanctionat pentru ca nu am acordat prioritate vehicolului de politie prin faptul ca am intrat in intersectie 1 metru si nu am oprit inainte de coltul intersectiei. Asa era etic si moral sa-mi comunice iar apoi ca mi-a facut semn cu mana era ca sa degajez intersectia nicidecum pentru a-mi arata ca e prioritate de dreapta. Dar probabil nu putea sa-mi spuna asta pentru fiindac in lege (eu n-am gasit) nu exista o specificatie unde trebuie sa opresti in intersectie nedirijata. Vezi mai jos art 57. al. 3), ceea ce nu e cazul meu - nu am blocat intersectia, el trebuia sa-si continue drumul dar nu a facut-o alegand sa imi arate gestul cu mana.
Dar na, nu e nici primul nici ultimul politist care face abuz de uniforma.

Aveti cunostinta de vre-un articol care reglementeaza unde trebuie oprit autvehicolul in intersectia nedirijata?


Art.57. - Codul rutier

(1) La intersectiile cu circulatie nedirijata, conducatorul de vehicul este obligat sa cedeze trecerea tuturor vehiculelor care vin din partea dreapta.

(3) Patrunderea unui vehicul într-o intersectie este interzisa daca prin aceasta se produce blocarea intersectiei.


Va multumesc tutoror pentru raspunsuri.

Voi reflecta la raspunsurile voastre si voi alege una din solutiile prezentate de voi.


Daca ar fi fost o intersectie dirijata dvs. ati fi intalnit un indicator rutier, "Cedeaza trecerea" sau "STOP', daca dvs v-ati fi aflat pe un drum fara priritate sau indicatorul "Drum cu prioritate" daca v-ati fi aflat pe un drum cu prioritate.


Vreau doar sa reamintesc ca intersectia este in oras, intr-o zona de case; in asmenea intersectii dirijante in oras nu am vazut niciunde ca pe o strada sa fie indicator "cedeaza trecere/stop" si pe celalta "Drum cu prioritate". In acest tip de intersectii diriajate am vazut doar indicator "Cedeaza trecere/Stop" pentru cei care trebuie sa acorde prioritate, celalat drum perdendicular neavand nici un indicator rutier.
Probabil ca raspunsul dumneavoastra se referea la drumuri in afara localiitatii.

Priviti din acest punct de vedere pe care l-am mentionat si spuneti-mi cum vedeti dumneavoastra in acest caz situatia?

Multumesc,

Informatii suplimenatre la intrebarule voastre:

- cei care m-au sanctionat erau de la Politie de Sector (sectie). Nu erau de la rutiera. Procesul verbal este de IPJ. Evenimentul nefericit s-a petrecut in oras in zona de case.

- la obiectii scrie (a scris putin altfel decat i-am dictat) - "Am oprit autovehicolul iar conducatorul masinii de Politie mi-a ridicat mana dreapta si am trecut mai departe".

- Nu, teoretic daca dvs nu aveti niciun semn, nici drumul cu care va intersectati nu trebuie sa aiba.


- da-ti-mi voie sa imi spun pct de vedere la opinia dv: imi primul rand evenimentiul s-a peterecut in oras; am vazut in oras nenumarate situatiile unde avem indicatoare de cedeaza trecerea sau stop iar celalt drum intersectat nu are nici un semn sau marcaj. (sunt convins ca ati vazut si dumneavoastra foarte multe situatii). Si de fapt majoritaea intersectiilor sunt dirijate in acest mod iar cele cu prioritate de dreapta sunt din ce in ce mai putine (este o constatare personala).

Gj-Jane2,

Am deschis acest topic pentru a afla ce pasi ar trebui sa urmez pentru a putea dovedi nevinovatia mea, ci abuzul politiei. Sa aflu daca o pot dovedi in situatia mea si sa culeg sfaturi de la oaemni cu experienta legislativa in astfel de probleme.

Din ceea ce mi-ati scris inteleg ca aveti acelasi punct de vedere al Politiei si ar trebui sa fiu sanctionat cu suspendarea permisului pentru 30 zile.

Daca dvs va ghidati in trafic dupa intentia unui participant la trafic.. adica dvs va opriti daca celalalt are intentia sa traverseze..bucurati-va de ragazul asta de 30 de zile si recititi regulile de circulatie.
Mai sunt soferi care si la ora actuala ocolesc centrul imaginar al intersectiei..


Ceea ce nu inteleg, este ironia dumeavoastra caruia nu ii vad rostul in acest topic.Ea nu ajuta cu nimic in acest caz, dar suntei liber sa va exprimati pe forum.

Daca tot doriti sa ajutati, raspundeti-mi va rog la intrebarea mea:

Ce faceti daca doar doua masini ajung in acelasi timp in intersectia presupusa nedirijata (pentru ca dumneavoastra nu aveti nici un indicator rutier sau marcaj in sensul de mers,) iar masina din partea dreapta a sensului dumneavoastra de mers nu isi continua drumul si stationeaza vre-o 30 secunde sau un minut sau 2 minute sau i s-a oprit motorul si nu mai porneste; sau poate ca s-a oprit si are cedeaza trecerea si nu trece pana dumneavoastra nu treceti inaintea lui? :)

Multumesc Cyan,

la obiect si cu documente.

Intradevar, situatia este amuzanta pana la limita suspendarii permisului si se pare ca mai mult ca sigur semnul lui a insemnat - adio 30 zile permis - :) desi mi-a comunicat ca prin gestul lui el mi-a arata ca este intersectie cu prioritate de dreapta. Nu lipsa permisului pentru 30 zile, nu amenda, nu punctele penalizare ci abuzul politistului care a facut semn cu mana dreapta, semn care nu face parte din semnele agentilor rutieri, iar apoi imi suspenda permisul, ma face sa ma simt abuzat de cei care ar trebui sa respecte legea si sa o foloseasca drept.

Daca politistul ar fi constatat ca eu am incalcat legea inainte sa trec prin fata lor, doar prin simplul fapt ca am am oprit cu 1 metru dupa coltul intersectiei, gasesc corect ca ar fi trebuit sa semnailizeze cu bastonul reflectorizant imediat sau sa porneasca girofarurile si sirenele imediat asa cum au facut-o dupa ce am trecut prin intersectie, nu sa gesticuleze cu mana dreapta ca eu sa inteleg ce am inteles.

Referitor la intersectia nedirijata, imi este foarte clara legislatia si cum se aplica. Ceea ce imi este neclar in intersectia nedirijata in oras , este cum iti dai seama ca esti intr-o intersectie nedirijata. Personal mi se pare ca interpretarea este lasata la decizile soferilor implicati. Mai jos incerc sa ma fac inteles prin exemplificare si explicatii detaliate.

Daca nu exista indicatoare, semafoare, marcaje sau politisti intersectia nu este dirijata.


- intradevar, aveti dreptate aici insa eu nu am cum sa stiu daca pe strada care se intersecteaza cu strada de pe care am venit eu, exista semn de circulatie sau nu; si daca exista in cel mai bun caz eu as putea sa il vad doar din spate si asta ar insemna sa interpretez semnul de circulatie prin forma lui geometrica, ceea ce nu cred ca scrie in lege.

- in mod normal conform legislatiei, atunci cand ambele autovehicule au ajus in intersectia nedirijata in acelasi timp, fiecare se asigura din partea dreapta si cel care nu are de acordat prioritate isi va continua primul drumul. Daca cel care vine din dreapta mea nu isi continua drumul si iti face semn cu mana (asa cum de multe ori cred ca vi s-a intamplat si dv. in trafic) sau chiar daca nu iti face semn cu mana, prin faptul ca nu isi manifesta intentia de a-si continua drumul si nu are de acordat prioritate altor autovehicule, eu inteleg ca acesta avea un semn de pierdere a prioritatii (stop sau cedeaza trecerea), semn pe care eu din cate stiu nu este specificat prin lege ca ar trebui sa-l identific din spate ci din contra eu eu trebuie sa urmaresc doar indicatoarele sau marcajele de pe drumul/strada mea.

- cu alte cuvinte eu as putea sa stiu ca ma aflu intr-o intersectie nedirijata doar daca masina politiei si-ar fi continuat drumul; ceea ce vreau sa subliniez, este faptul ca pentru mine ( si pentru toti soferii - sunt o multime de astfel de intersectii intre blocuri si zone de case) faptul ca ma aflu intr-o intersectie dirijata sau nu , este confirmat de celalata masina daca isi manifesta intentia sa treaca sau nu. Ce facem daca doar doua masini ajung in acelasi timp in intersectia nedirijata iar cea din partea drapta a sensului dumneavoastra de mers nu isi continua drumul si stationeaza vre-o 30 secunde sau un minut? :)

- chiar daca sunt pe o strada cu prioritate (strada perpendiculara pierde prioritatea prin indicator \"stop\" sau \"cedeaza trecerea\") sau sunt la intersectia nedirijata a doua strazi, eu nu voi avea nici un semn de prioritate pe srtrada pe care circul(la strazile din orase) iar asta inseamna ca la intalnirea a doua masini, ca si in cazul meu, confirmarea ca este intersectie dirijata sau nu vine prin simplul fapt daca cel din dreapta mea isi manifesta intentia sa treaca sa nu inaintea mea si sunt sigur ca nu ne apucam sa ne uitam dupa spatele indicatoarelor de pe strada ce se intersecteaza cu strada de pe care venim ceea ce nu este legislativ.

- ca informare vreau sa va spun, ca in Germania si din ce imi aduc aminte am vazut si in Franta, la o intersectie nedirijata fiecare dintre strazile care se intersecteaza au o linie perpendiculara pe sensul de mers astfel ca fiecare participant la trafic sa stie ca se afla intr- intersectie nedirijata fara a astepta pe cel din drepta sa vada ce face pentru a-ti da seama daca esti sau nu intr-intersectie dirijata sau nu, asa cum se intampla in Romania.


Invit orice alt forumist sa ma lumineze si pe mine si sa ma faca sa inteleg daca in gandirea mea exista o lacuna sau chiar e o problema reala la aceste intersectii romanesti.

Cyan, Gy -Jane2, SDianaViolina,

Va rog sa-mi spuneti parerea voastra referitor la cum stiti daca esti in intersectia nedirijata sau dirijata - cazul meu sau oricare altul la fel (sunt mii de cazuri zilnic) - avand in vedere explicatiile si nedumeririle mele de mai sus.


Va multumesc pentru suport si apreciez foarte mult ceea ce faceti zilnic pentru noi soferii de zi cu zi si neinintiati in astfel de probleme. Chair daca nu am stiut de existenta acestui site pana acum, neavand nevoie de el , imi dau sema ce munca titanica este in spatele lui.

Tineti-o tot asa!


Buna gi-jane2,

Multumesc pentru raspuns si mai ales pentru ca sunt intrebari care poate mi se vor pune si proces iar discutarea lor in prealabil imi ofera posibilitatea sa fiu oarecum pregatit diverselor situatii.

Am sa incerc sa raspund pe rand celor intrebate de dv. pentru a fi mai clara situtai si a putea primi un raspuns cat mai util.

- am oprit la aproximativ 1 metru "dupa" coltul intersectie ( as putea sa spun si jumatate de metru) - 1 metru de la coltul intersectie nu inseamna in mijlocul intersectiei avand in vedere ca o starda are minim 5 metri si ca o banda de mers are minim 2, 5 metri.
- cand am oprit eu a oprit si masina politiei
- sigur ca ma intereseaza ce semene de circulatie sunt pe drumul meu si le respect pe acelea. (normal ca masina nu avea nu avea semn - ma bucur ca a-ti inteles ideea :) )
- tocmai pentru ca eu nu am avut nici un semn de circulatie am inteles ca intersectia poate fi nedirijata si am oprit; dar tot asa fara ca eu sa am nici un semn, pe celalat drum cu care ma intersectam putea fi cedeaza trecerea sau stop ( eu pe drumul meu nu am nici o informare in acest sens). Va intreb aici, cum stiti daca va aflati intr-o intersectie nedirijata sau dirijata daca dumeavoastra nu aveti nici un semn sau marcaj specific inainte de intersectie?
- ambele masini fiind oprite am vazut prin parbriz politistul facind un un semn cu bratul drept, si sigur ca pentru a face un semn cu bratul trebuie sa il ridici; nu pot aprecia daca bratul la ridicat la 90grade , la 70 grad etc.
- in momentul in care nu si-a manifestat intentia de a trece prin intersectie dupa ce am oprit ambii masinile si am avut un schimb de priviri, mi-a facut un semn cu bratul drept, semn pe care eu l-am interpretat ca imi acorda prioritate. El putea sa aiba indicator cedeaza trecerea sau nu, iar eu nu aveam cum sa stiu daca are sau nu, de aceea m-am si oprit.
- ce a-ti fi inteles si facut in locul meu necunoscand intersectia, neavand nici un semn pe drumul dv, ambele masini oprite la intersectie iar politistul va face acest semn in loc sa isi continue deplasarea fiindca avea prioritate de dreapta, insa el alege sa nu isi continue drumul ci sa gesticuleze cu mana dreapta?

Multumesc,

Multumesc pentru raspunsul rapid pe care mi l-ati dat.

Exista un forumular tipizat de contestatie?

Contestatia ar trebui sa contina anumite elemente ""vitale""?

Din pacate eu nu am probe in apararea mea decat ceea ce am scris - nu am martori, nu am inregistrare video, nu am inregistrare audio (nu mi-a trecut prin cap sa pornesc telefonul :) ).

Si daca nu am porbe in aparare, m-am gandit sa cer in instanta ca Politia Romana sa aduca probe pentru a proba acuzatia (poza, film) si daca au asa ceva este in avantajul meu.Daca nu au, nu stiu daca legea ii obliga sa aiba insa am vazut ca mai nou (de ceva ani) stau la treceri de pietoni, cei de la rutiera cu camera si filmeaza.

Cum vedeti aceasta idee?
Buna ziua,

Vineri, mi-a fost suspendat permisul de conducere pentru 30 zile pe motiv de neacordare prioritate (prioritate de dreapta) pentru autovehicolul de politie. Autovehiculul de politie nu era de rutiera ci de sector; nu se afla in misune rutiera (presupun) si nu am vazut sa aiba camera de filmat pe masina.

Imprejurarile pe scurt:

- ambele autovehicule (al meu si al politiei) au ajuns in acelasi moment in intersectia nedirijata dintr-o zona laturalnica a orasului, intersectie pe care nu o cunosteam iar marcajele pe sosea lipseau.
- am oprit autovehicolul aproximativ 1 metru dupa coltul intersectiei pentru a acorda prioritate masinii de politie, nestiiind daca intersectia este dirijata sau nu.
- m-am uitat repede daca masina de politie are vre-un semn de circulatie pentru intersectie pe drumul de pe care venea insa erau pomi si nu aveam cum sa-mi dau sema si in plus ar fi trebuit sa deduc ce inseamna semnul de stop sau cedeaza trecerea vazindu-l din spate si nu din fata.
- imediat dupa, am avut un schimb de priviri cu agentul de politie (sectorist) care conducea autovehicolul de politie iar acesta mi-a facut un gest cu bratul drept cu o miscare de jos in sus usor spre dreapta, semn pe care eu l-am inteles ca ar trebui sa trec si imi acorda prioritate.
- si am trecut ; si surpiza; a venit dupa mine si mi-a suspendat permisul pentru ca nu am acordat prioritate masinii de politie.
- i-am explicat cele de mai sus, ce am inteles eu din gestul lui, iar el mi-a comunicat ca prin gestul lui mi-a aratat ca este intersectie cu prioritate de dreapta.
- i-am spus respectous ca nu cunosc ca acest semn sa existe in legilatia rutiera si ca eu l-am inteles ca m-a invitat sa trec (el putea sa aiba cedeaza trecerea sau stop si eu nu aveam cu sa vad semnul de circulatie de pe sensul lui de mers)
- l-am intrebat de ce nu a trecut cand eu am oprit masina sa-i acord prioritate insa a evitat intrebarea.
- in procesul verbal am facut mentiune : ca am oprit autovehicolul pe care il conduceam iar politistul care a condus masina politiei a ridicat bratul drept iar eu am continuat drumul.
- l-am intrebat ce se va intampla cu permisul meu de conducere si de unde il voi putea recupera. Mi-a comunicat ca acesta va fi trimis in Germania la unitatea emitenta si singura varianata de a nu fi trimis este de a face eu o contestatie impotriva PV la Judectorie

Date suplimentare:

- mentionez ca eram singur in masina si a specificat asta pe procesul verbal.
- permisul de conducere este emis de Germania.
- am permis de conducere profesionist de 20 de ani si nu l-am avut suspendat nici o data.

Consider ca actiunea politistului este un \"abuz\" si din acest motiv doresc sa fac contestatie impotriva sanctiuniilor aplicate: suspendare permis 30 zile, amenda 280lei/140 lei in 48 ore si 4 puncte penalizare.

Va rog sa ma indrumati in acest sens si va intreb ce sanse de reusita as avea sa castig procesul impotriva politiei si ce costuri de judecata ar fi.

De asemene va intreb ce pasi trebuie sa fac pentru ca permisul meu sa nu ajunga in Germania, chiar daca voi pierde procesul.

Va multumesc ca a-ti avut rabdarea sa cititi toata povestea mea si sper ca sfaturile pe care mi le ve-ti da ma vor ajuta in anularea snactiuniilor primite.

Cu stima,

Raphael O.