Am achizitionat in luna noiembrie, online, un telefon; dupa cateva saptamani, au aparut probleme cu display-ul, fara ca aparatul sa fi fost avariat in vreun fel, sa fi suferit socuri, loviri samd. Am contactat vanzatorul, care a solicitat trimiterea telefonului la service prin curier. Zis si facut. Dupa cateva zile am fost contactat de un reprezentant al service-ului care ma informeaza ca display-ul este spart, fapt, desigur, neacoperit de garantie. II explic ca l-am trimis intreg, ca a fost ambalat de catre curier samd, sunt amanat cateva zile, sa "vada ce se poate face", ca in final sa primesc acelasi raspuns - la service a ajuns cu display spart, rezulta ca nu mai este problema lor .... Ce se poate face in acest caz?
Buna ziua, intr-o amenajare piscicola detinuta in concesiune doresc sa infiintez spatii pt gratare - sa le utilizeze, contra cost, pescarii, si nu reusesc sa identific codul CAEN sub care sa functionez. Multumesc!