avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 524 soluții astăzi
Forum Activitate catalinache

Activitate catalinache

astea nu se aplica intre B2C sau B2B, ci doar la locuintele primite de la Stat in chirie. Trebuie sa facem diferenta
Răspuns la discuția Control ANOFM ?
Multumesc pentru raspuns.

Zau ca nici eu nu vad ce acte trebuie sa prezint la control, cu exceptia actelor firmei, a unui certificat constatator cat mai recent si a cartii mele de identitate. Astea sunt de bun simt.

N-am semnat niciun contract sau vreo conventie cu AMOFM si nu mi-e clar obiectul controlului.....

Eu credeam ca orice control se face pe o tematica anuntata si pe un un interval de timp definit, nicidecum pe chestiuni vagi care pot insemna "orice" si "oricand".

Sper ca nu are legatura cu alegerile, fiindca nu am bani de cotizat :)
Răspuns la discuția Control ANOFM ?
Bun, dar atunci ce acte ar trebui sa pregatesc ?

Cererea pe care am facut-o catre AMOFM in vederea angajarii unui somer cu varsta de peste 45 ani a fost respinsa din lipsa de fonduri .... N-am ce sa prezint pe tema asta.
Discuție Control ANOFM ?
Buna ziua,

Tocmai am primit o notificare oficiala de la ANOFM ca pe data X firma mea va fi controlata cu privire la "respectarea obligatiilor prevazute de lege cu privire la incadrarea munca si mentinerea raporturilor de munca, verificarea obligatiilor prin conventiile sau contractele incheiate cu AMOFM, precum si verificarea finantarii masurilor pentru stimularea ocuparii fortei de munca". Suna cam larg si ma depaseste ....

De-a lungul celor 13 ani de existenta, firma mea de consultanta a avut maxim 3 angajati, iar din octombrie 2013 nu mai are nici un angajat.

Undeva in 2011 am incercat sa angajez un somer cu varsta de peste 45 ani, insa am primit raspuns negativ de la AMOFM (lipsa de fonduri).

Bun, am sunat imediat la numarul de mobil indicat in notificare, am explicat care este situatia si nu am reusit sa aflu ce hartii vor fi verificate si pe ce perioada. Cica sa revin cu un telefon pe la mijlocul lunii Mai (dupa data anuntata oficial pentru control.....)

Ma puteti ajuta cu ceva informatii ? Pe ce perioada se face un astfel de control ?

Oricum, o sa vorbesc la firma care-mi tine contabilitatea sa prezinte Revisal-ul, iar eu o sa prezint actele firmei, Regulamentul Intern si ce mai am din dosarele fostilor angajati:

- CIM
- copie CI
- copie certificat de casatorie
- copie ultimul act studii
- act aditional la CIM cu criterii de evaluare (la cei recenti)
- ultimul raport de evaluare a performantelor angajatului
- fisa post semnata
- copie Permis de conducere
- fisa de aptitudini / medicina muncii ---- aici e o problema fiindca nu am !
- carnet Protectia muncii si Situatii de Urgenta
- decizie incetare CIM

Multumesc pentru sfaturi si lamuriri.