avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1215 soluții astăzi
Forum Activitate Traznet23

Activitate Traznet23

Stimati domni si doamne,
doresc sa clarific cateva astecte care nu au fost corect intelese si discutia a deviat de la ceea ce ne intereseaza pe noi ( srl-ul )
Problema pe care noi o intampinam pe scurt este urmatoarea:

In data de 01.04.2014 srl-ul a incheiat un contract cu asociatia blocului pentru un spatiu de la parterul blocului.Initial acel spatiu a fost spalatorie insa asociatia de locatari am inteles ca a votat pentru scoaterea acelui spatiu din uzul comun tocmai pentru a-l putea inchiria.
Srl-ul a fost si a discutat cu administratorul si presedintele blocului pentru inchirierea acelui spatiu ( in conditiile in care s-a sus de la bun inceput ca dorim sa depozitam echipamente de telecomunicatii in vederea distributiei de la acel spatiu inchiriat a semnalului catre abonatii din blocurile existente in imprejurimi. )
CONTRACTUL CU ASOCIATIA DE LOCATARI ESTE SEMNAT.
ESTE PLATITA CHIRIA PE LUNA APRILIE ( cand nu s-a lucrat nimic acolo )
In data de 04.05.2014 s-a achitat si chiria pentru lunile MAi si IUNIE.Dna administrator nu a comentat nimic.
A doua zi, dupa efectuarea platii chiriei aferente lunilor Mai si Iunie echi[pa tehnica a fost pe teren sa instaleze fibra optica la acel spatiu.
ACESTA ESTE MOMENTUL IN CARE VECINUL CARE ARE PERETE COMUN CU SPATIUL INCHIRIAT DE NOI a facut scandal ca acle contract existent este NUL deoarece nu i s-a cerut acordul privind inchirierea spatiului.
DIN ACEST MOMENT au inceput certurile in bloc iar respectivul vecin pune presiune pe administrator si presedinte sa rezilieze contractul.
Initial vecinul a spus ca nu este de acord ca acel spatiu sa fie inchiriat firmei de telecomunicatii deoarece echipamentele montate de noi il iradiaza, produc zgomut si mai mult va exista un dute vino in scara blocului care la fel il deranjeaza ( spatiul este inchiriat la parterul blocului )
MENTIONEZ ca noi nu am instalat inca nici un echipament in acel spatiu, doar am schimbat usa existenta cu alta usa metalica, iar echipamentele ce vor fi montate sunt exact aceleasi echipamente pe care RDS sau Romtelecom le au montate pe scara blocului in nicte cutii suspendate de pereti. ( echipamentele nu produc nici radiatii si nici nu fac zgomot mai mare decat un ventilator de calculator )
CU toate acestea administratorul si presedintele ne-au chemat la discutii pentru a reziliat de comun acord contractul - care din punctul lor de vedere este NUL deoarece:
1. - nu avem acordul vecinilor ( sus, stanga ), pe care chipurile Srl-ul ar fi trebuit sa il ceara.
2. - conform cu echipamentele pe care le vom depozita in acel spatiu, deoarece facem distributie de semnal catre alte blocuri, din punctul lor de vedere NOI TB SA IREGISTRAM PUNCT DE LUCRU LA ACEL SPATIU.
3. - SRL-ul ar fi trebuit sa inregistreze contractul existent la ANAF sau la REGISTRUL COMERTULUI. -ceea ce intr-adevar noi nu am considerat necesar sa facem acest lucru.
4. chitantele emise de asociatie noi le-am inregistrat in contabilitate in baza contractului existent.

Acum ce dorim sa stim noi:
1. SRL_ul are nevoie de acordul vecinilor? ( nu uitati ca acel spatiu a fost scos din uzul comun tocmai pentru a fi inchiriat. si innaintea noastra l-a avut cineva inchiriat pentru depozitarea unor borcane de muraturi etc )
2. NU ERA de datoria asociatiei de locatari ca in momentul in care s-a incheiat contractul sa fie sigura ca nu vor exista probleme de acest fel?
3. In baza contractului existent SRL-ul a incheiat deja contracte de transport de la sediul existent catre spatiul inchiriat a 2 tronsoane de fibra optica pentru semnalul de tv si internet si pe care nu le putem rezilia. Am achitat si o taxa de conectare destul de mare.S-au investit bani in schimbarea usii, in montarea altor 2 fibre optice ...in total avem investiti si cntracte in executie estimate la cateva mii de euro.
4. Acum am fost instiintat ca tocmai au trimis prin posta solicitarea de reziliere a contractului. Inca nu stiu ce contine acea solicitare si nici in ce baza doresc aceasta reziliere.
5. PUTEM CONTINUA DESFASURAREA ACTIVITATII IN CONTINUARE ? daca nu DE CE?
Revin cu inca o intrebare.
Srl-ul care a inchiriat acel spatiu trebuie sa inregistreze undeva acel contract? administratia financiara? sau registrul comertului.
La inca o dscutie avuta cu reprezentantii blocului acestia au sustinut ca noi prin instalarea acelor echipamente trebuie sa inregistram punct de lucru pentru adresa respectiva si ca automat avem nevoie de acordul vecinului.

Asa o fi?
Altcineva ne-a spus ca nu trebuie sa facem punct de lucru insa trebuie sa il declaram... eventual sediu social secundar.

Chiar nu mai stiu ce sa fac.
Initial cel cu scandalul a spus ca nu este de acord sa ne inchirieze noua deoarece echipamentele pe care le punem noi acolo stie sigur ca radiaza, fac zgomot etc
Asta in conditiile in care i-am spus ca nu doresc sa traiasca cu teama celor de mai sus si ca in momentul in care finalizam instalarea echipamentelor este invitatul nostru sa vina cu orice expert pentru a face toate verificarile pe care le doreste.
Insa a refuzat acest compromis.
Asta in conditiile in care nu am dus inca nici un echipament la acea adresa.
Buna seara,
Am o problema si nu stiu ce sa mai fac.
Sunt reprezentatul unei firme de telecomunicatii "de cartier" ( furnizam servicii de internet si televiziune prin cablu ).
De curand firma noastra a semnat un contract de inchiriere pentru spatiul de la parterul unui bloc. Mentionez ca tot la parter langa spatiu inchiriat de noi se mai afla inca un spatiu inchiriat la altcineva ( ce depoziteaza acolo haine ).
In perioada premergatoare semnarii contractului de inchiriere pentru spatiul respectiv ( am inteles ca asociatia de locatari a scos din uzul comun spatiul respectiv, schimband in acest fel destinatia spatiului pentru a putea FI INCHIRIAT - acest spatiu a mai fost inchiriat tot pentru depozitare pana in momentul actual )
eu - ca reprezentant al firmei ce doreste sa inchirieze spatiul respectiv,am fost si am discutat cu reprezentantii asociatiei de locatari ( respectiv cu administratorul si cu presedintele ).
Le-am spus ca dorim sa inchiriem acel spatiu pentru ca avem nevoie de un loc in care sa depozitam niste echipamente care sa ne ajute sa facem distributia semnalului de telecomunicatii catre blocurile din imprejurimi ( unde avem acordurile si abonati )
Echipamentele pe care le vom instala in respectiva locatie vor fi exact acele echipamente care se regasesc in orice bloc ( anume cutiile acelea mari pe care cei de la romtelecom si rds sau upc le instaleaza pe palierul blocurilor pentru a face distributia catre locatari) numai ca noi vom mai pune in plus si un UPS ( ups-ul este acel echipament care preia fluctuatiile de tensiune din reteaua enel-ului iar in caz ca pica curentul asigura functionarea echipamentelor atasate inca o perioada scurta de timp. )
Dupa ce reprezentantii asociatiei de locatari au incheiat contractul cu noi, am achitat chiria pentru 2 luni in avans, iar a doua zi de la plata chiriei ( care s-a facut la administratorul blocului ) ne-am dus la spatiul inchiriat pentru a zugravi si pentru a trage fibra optica pentru serviciul de internet si televiziune.
In acest moment vecinul de la parter care are apartamentul langa spatiul inchiriat de noi a spus ca el nu si-a dat acordul pentru a ne fi noua inchiriat acel spatiu si ca din punctul lui de vedere acest contract este ilegal.
Mai mult, a spus ca nu are nimic cu noi ca firma ci cu reprezentantii asociatiei ca nu i-a cerut acordul.
Acum a iesit un scandal monstru la blocul respectiv si se pune presiune pe administrator si pe presedinte sa rezilieze contractul pe care tocmai l-am incheiat acum circa 1 luna si jumatate.
Pe de alta parte noi am schimbat o usa de access existenta cu alta usa metalica + ca am jupuit peretii pentru a zugravi si cel mai grav este ca s-au incheiat contracte pentru transportul semnalului de internet si tv de la sediul nostru catre locatia inchiriata pe 2 ani de zile si la niste preturi deloc de neglijat.
In consecinta ne vedem pusi in situatia dificila de a nu sti ce sa mai facem.
Reprezentantii asociatiei de locatari spun ca era de datoria nostra sa luam acordul respectivului locatar care face scandal acum si ca, contractul se va rezilia automat pentru ca ar fi ilegal intocmit.
Noi insa am stipulat in contract ca nu facem punct de lucru in acel spatiu si nici sediu de firma ci vom instala doar niste echipamente pentru a face distributie de semnal catre blocurile din imprejurimi.

Cineva mi-a spus ca firma nostra nu are de ce sa isi faca griji ca nu avem nevoie de acordul scris al acelui locatar atata timp cat spatiu a fost scos din uzul comun tocmai pentru a fi inchiriat.

Momentan am sistat lucrarile la respectiva locatie pana lamurim situatia.
Ideea este ca nimeni nu stie exact ce spune legea in aceasta situatie si ne contrazicem la nesfarsit.

Va rugam ajutati-ma cu un sfat.
Va multumesc!