Salut.
Am o societate infiintata recent (4 zile).Suntem 2 asociati si amandoi avem functia de administrator in actul constitutiv.Cel de-al doilea asociat detine carnet de munca la alta societate iar eu nu am avut niciodata carnet de munca.Este adevarat ca nu pot sa-mi fac carte de munca la societatea noua cu functia ADMINISTRATOR? Dar cu ce functie pot? Am auzit ca pot sa fiu angajat de ce-l de-al doilea asociat in firma dar mi se pare ilogic ca un administrator sa angajeze un alt administrator.Care este salariul minim pe care pot sa-l scriu pe cartea de munca ptr functia de administrator?
MUltumesc.
Salut.
Am o societate infiintata recent (4 zile).Suntem 2 asociati si amandoi avem functia de administrator in actul constitutiv.Cel de-al doilea asociat detine carnet de munca la alta societate iar eu nu am avut niciodata carnet de munca.Este adevarat ca nu pot sa-mi fac carte de munca la societatea noua cu functia ADMINISTRATOR? Dar cu ce functie pot? Am auzit ca pot sa fiu angajat de ce-l de-al doilea asociat in firma dar mi se pare ilogic ca un administrator sa angajeze un alt administrator? Care este salariul minim pe care pot sa-l scriu pe cartea de munca ptr functia de administrator?
MUltumes.