avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1905 soluții astăzi
Forum Activitate dacmo

Activitate dacmo

Răspuns la discuția Returnare produs comandat online
Sunteti sigur ca schimbare nu se refera doar la viziera defecta?
Pe 18 februarie am achizitionat o casca moto, prin comanda online. Casca a sosit 1 saptamana mai tarziu dar masura nu se potrivea. Casca a fost schimbata cu o marime mai mare, cu inca o saptamana de asteptare, dar am descoperit ca nici aceasta nu prea se potrivea si prezenta si alte defecte (viziera care se abureste, nu etansa bine, intra vantul, etc).

Am dus inapoi produsul celor din magazin, acestia au refuzat sa-mi returneze banii sau orice alta discutie. Casca a ramas in magazinul lor pana ieri, timp in care am facut si o plangere la ANPC. Ieri cand am fost sa recuperez produsul (trecusera deja 2 luni de la plangerea catre opc si nu primisem niciun raspuns, deci pierdusem orice speranta) am constat ca produsul meu a fost expus in magazin (si probabil probat de clienti). De asemenea, imi lipsea si una din vizierele cu care vine casca.

Raspunul ANPC primit azi aici: [ link extern ]

Pentru comenzile online nu exista o lege care stipuleaza clar ca produsul se poate returna in maxim 10 zile? Produsul inlocuit, cea de-a doua casca, mai intra in acea lege?

Practic exista vreo metoda prin care eu imi pot recupera banii? Vanzatorul s-a spalat pe maini spunand ca nu e treaba lui cum se produc castile, el doar le vinde.